1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2021 13:57
până la 22.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2021 10:00
până la 15.03.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 833 334 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2021, 13:57 - 22 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2021, 10:00 - 15 mart 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Utilaj de salubrizare mecanizată
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2021, 9:50
Data ultimilor modificări
11 febr 2021, 11:18
Valoarea estimată (fără TVA)
4 833 334 MDL
Achizitii.md ID
21034304
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
17 mart 2021 11:18 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Utilaj de salubrizare mecanizată CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.semnat.pdf declaratie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Declarație
18.01.21 13:57
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
18.01.21 13:57
anunt_participare_modificat.semnat.pdf anunt_participare_modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
11.02.21 11:18
documentația standard_modificat.semnat.pdf documentația standard_modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
11.02.21 11:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ozonteh Impex

Preţul ofertei: 4 792 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut și corespunderea cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări