1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2021 09:55
până la 22.01.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.01.2021 10:00
până la 26.01.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 21 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2021, 9:55 - 22 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 ian 2021, 10:00 - 26 ian 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Specificația tehnică: Hîrtie A4 personalizată pentru taparea facturilor conform modelului atașat, cu densitatea de 80g/m2, culoarea albă, în pachete a cîte 500 foi.
Livrarea va fi efectuată de către furnizor, la solicitare pe parcursul anului.
Achitarea bunului va fi efectuată în baza facturii fiscale în termen maxim de 30 zile.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cotet
Telefonul de contact
060500912
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2021, 9:44
Data ultimilor modificări
18 ian 2021, 12:23
Valoarea estimată (fără TVA)
21 000 MDL
Achizitii.md ID
21034303
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Durata contractului
28 ian 2021 09:51 - 31 dec 2021 09:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hîrtie A4 personalizată. CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 140.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
scaner.pdf scaner.pdf
Documentele la ofertă
18.01.21 09:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 11 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Confom criteriului de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 12 250 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Print Caro

Preţul ofertei: 13 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Metrompaş

Preţul ofertei: 13 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

ARTISORO

Preţul ofertei: 14 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hîrtie A4 personalizată.
Data:
18 ian 2021, 13:26
Subiectul întrebării:
CANTITATEA?
Întrebare:
SPECIFICATI VA ROG CANTITATEA? 140 PACHETE A CITE 500 FOI?
Răspuns (18 ian 2021, 13:57):
Buna ziua, cantitatea contractată va fi de 140 pachete a cîte 500 foi.
Hîrtie A4 personalizată.
Data:
19 ian 2021, 07:14
Subiectul întrebării:
Cantitatea minima?
Întrebare:
care va fi cantitatea minima solicitata si dca va fi obligatoriu achizitionata pe parcursul anului intreaga cantitate
Răspuns (19 ian 2021, 08:54):
Buna ziua, prima livrarea urmează a fi efectuată în luna februarie (70 pachete) și a doua livrare în iunie (70 pachete).
Hîrtie A4 personalizată.
Data:
19 ian 2021, 09:43
Subiectul întrebării:
Документация
Întrebare:
Добрый день. Укажите, пожалуйста, какие документы должен предоставить офертант?
Răspuns (19 ian 2021, 10:00):
Buna ziua, operatorii vor prerzenta următoarele documente semnate electronic: 1.Certificatul de înregistrare. 2. Certificatul de atribuire a contului bancar. 3. Formularul ofertei. (F3.1).
Hîrtie A4 personalizată.
Data:
20 ian 2021, 08:51
Subiectul întrebării:
hartia
Întrebare:
hartia este ofset 80gr.sau hartie cu semne de protectie 80gr.?
Răspuns (20 ian 2021, 11:47):
Buna ziua, hîrtie simplă fără semne de protecție.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări