Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 340 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2021, 16:37 - 25 ian 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 ian 2021, 15:00 - 1 febr 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Diverse echipamente informatice.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Decizia de suspendare a achiziției Nr. 03DS-1-21 din 19.01.2021 al Agenției Naționale Pentru Soluționarea Contestațiilor adoptată în baza contestației nr. 39 din 16.01.2021, înaintată de către operatorul economic "Triomac" SRL.
Data anulării
25 ian 2021, 9:00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Gh. Iablocikin 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Botezatu Ion
Telefonul de contact
067728589
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2021, 16:37
Data ultimilor modificări
25 ian 2021, 9:00
Achizitii.md ID
21033891
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software.
Data:
12 ian 2021, 21:22
Subiectul întrebării:
Interactive ultra-short throw laser display solution for classroom
Întrebare:
Buna ziua! Concretizati va rog ce aveti in vedere cu Interactive ultra-short throw laser display? Ce se solicita: proiector sau display?
Răspuns (13 ian 2021, 09:49):
Buna ziua! Reprezintă un proiector Laser, care, utilizănd o tablă funcționează ca un sistem interactiv.
Data:
12 ian 2021, 21:28
Subiectul întrebării:
Documentele procedurii de achiziție
Întrebare:
Buna ziua! Incarcati va rog documentatia.
Răspuns (13 ian 2021, 09:17):
Buna ziua! Documentația este încărcată (anunțul de participare cu includerea în el a tuturor bunurilor cu specificațiile tehnice, DUAE, documentația standard)
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software.
Data:
14 ian 2021, 13:14
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti.
Răspuns (14 ian 2021, 13:48):
Buna ziua. Anunțul de partiicipare deja a fost modificat și a fost introdusă și acestă cerință. Mulțumim.
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software.
Data:
17 ian 2021, 18:26
Subiectul întrebării:
lotul
Întrebare:
licitatia va fi pe loturi aparte sau pe unul intreg?
Răspuns (17 ian 2021, 22:53):
Buna ziua. Achizitia va avea loc pe un lot intreg.
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software.
Data:
18 ian 2021, 10:01
Subiectul întrebării:
Benchmark score.
Întrebare:
O zi buna! Vă rugăm să rețineți că benchmark-ul procesorului de pe site https://www.cpubenchmark.net/ se schimbă constant. Aproape niciodată nu este exact 22000 si 10500 pentru orice procesor. Este posibil să oferim un procesor cu un punct de referință de exemplu 22000 +/- 5%. Vă mulțumim anticipat pentru răspuns.
Răspuns (18 ian 2021, 10:47):
Buna ziua Da, e o situație cunoscută. Totuși variațiile de regulă sunt in limita la 3%, respectiv vom accepta in oferte procesoare cu diferente de max +/- 3% fata de valorile indicate / 22000 +/- 3% și 10500 +/- 3% .
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.