1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2021 16:05
până la 17.01.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.01.2021 10:00
până la 21.01.2021 10:00
3
Licitaţie
22.01.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 220 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2021, 16:05 - 17 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 ian 2021, 10:00 - 21 ian 2021, 10:00
Începutul licitației: 22 ian 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

- Dezvoltarea identității vizuale şi ale mesajelor cheie din cadrul campaniei;
- Dezvoltarea ghidului de mesaje publice;
- Realizarea reportajelor foto;
- Elaborarea de materiale video
- Realizarea unui proiect video cu un influencer local;
- Elaborarea design-ului pentru afişe, broşuri, pliant;
- Printarea afişelor, broşurilor, pliantelor şi distribuirea lor;
- Elaborarea design-ului Infograficelor;
- Realizarea postărilor pe rețelele de socializare și promovarea lor;
- Realizarea articolelor informative și plasarea lor în media online.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
373 689 32 878
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2021, 15:44
Data ultimilor modificări
12 ian 2021, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
220 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 200 MDL
Achizitii.md ID
21033883
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
23 ian 2021 16:04 - 29 iun 2021 16:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Împreună împotriva COVID-19 – Mannheim-Chișinău-Cernăuți” CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
12.01.21 16:05
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
12.01.21 16:05
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
12.01.21 16:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SCP PARSEC

Preţul ofertei: 218 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerinţelor de calificare şi selecţie solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări