1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2021 08:31
până la 14.01.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2021 10:00
până la 16.01.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 70 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2021, 8:31 - 14 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2021, 10:00 - 16 ian 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reîncărcarea și regenerarea Cartuselor, profilaxia și reparația printerelor pentru anul 2021, la solicitare conform caietului de sarcini anexat,
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, srt. N. Testemițanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cozma Radu
Telefonul de contact
+37322256080
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
12 ian 2021, 9:21
Valoarea estimată (fără TVA)
70 000 MDL
Achizitii.md ID
21033809
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testimitanu 29/1
Durata contractului
28 ian 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reîncărcarea și regenerarea Cartuselor, profilaxia și reparația printerelor pentru anul 2021 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
specificatie tehnica
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
12.01.21 08:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 22 729,17 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Oficiu AMG

Preţul ofertei: 26 770,83 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 30 125 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

S.C. "NET-ADV" S.R.L

Preţul ofertei: 59 166,66 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 62 916,67 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 66 875 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Reîncărcarea și regenerarea Cartuselor, profilaxia și reparația printerelor pentru anul 2021
Data:
12 ian 2021, 09:21
Subiectul întrebării:
Model cartuse
Întrebare:
Buna ziua! Spuneti va rog, ce modele de cartuse aveti si cite bucati de fiecare model? Multumesc.
Răspuns (12 ian 2021, 16:03):
verificati caietul de sarcini, modelele sunt indicate, insa nu poate fi stabilita cantitatea exacta de reincarcari in decursul unui an pentru fiecare din ele, de aceia pretul trebuie sa fie unul mediu, iar valaoarea contractului va fi maxima, insa achiatarea se va face in dependenta cu cantitatea serviciilor real prestate.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări