1
Perioada de actualizare
de la 11.01.2021 15:51
până la 30.01.2021 14:38
2
Propunerea ofertelor
de la 30.01.2021 14:38
până la 10.02.2021 10:04
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 30 880 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2021, 15:51 - 30 ian 2021, 14:38
Perioada de depunere a ofertelor: 30 ian 2021, 14:38 - 10 febr 2021, 10:04
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dopuri, tip III
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2021, 12:57
Data ultimilor modificări
26 ian 2021, 14:33
Valoarea estimată (fără TVA)
30 880 MDL
Achizitii.md ID
21033728
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
10 febr 2021 14:25 - 31 dec 2021 14:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dopuri, tip III CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 19300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model lp 20_00092.doc
Documentele la ofertă
Model contract
11.01.21 15:51
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
Duae
11.01.21 15:51
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarație
11.01.21 15:55
lista loturilor_anexă anunț de participare.semnat.pdf lista loturilor_anexă anunț de participare.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa anunțul de participare- lista loturilor
26.01.21 14:33
1. documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf 1. documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
26.01.21 14:33
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Documentele la ofertă
Formulare F4.1 și F4.2
26.01.21 14:33
anunt_de_participare26.01.2021.semnat.pdf anunt_de_participare26.01.2021.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
26.01.21 14:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Depo-Trifarm

Preţul ofertei: 36 670 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări