1
Perioada de actualizare
de la 11.01.2021 12:48
până la 12.01.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.01.2021 13:00
până la 14.01.2021 13:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 62 574,75 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2021, 12:48 - 12 ian 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 ian 2021, 13:00 - 14 ian 2021, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea Produselor alimentare pentru I jumătate al an 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 147
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Gîrlean
Telefonul de contact
022-737579
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2021, 12:48
Data ultimilor modificări
11 ian 2021, 13:06
Achizitii.md ID
21033703
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
invitatie alimentatie i jum. an 2021.pdf invitatie alimentatie i jum. an 2021.pdf
tenderNotice
Invitatie Alimentatie I jum. an 2021
11.01.21 12:48
Data:
11 ian 2021, 13:06
Subiectul întrebării:
DUAE si Documentatia Standard
Întrebare:
Incarcati DUAE si Documentatia Standard
Răspuns (11 ian 2021, 13:25):
Este o procedura de costuri mici...si nu este obligatoriu de a solicita si de a incarca DUAE si Documentatia Standart.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.