1
Perioada de actualizare
de la 11.01.2021 12:48
până la 12.01.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.01.2021 13:00
până la 14.01.2021 13:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 62 574,75 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2021, 12:48 - 12 ian 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 ian 2021, 13:00 - 14 ian 2021, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Achiziționarea Produselor alimentare pentru I jumătate al an 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 147
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Gîrlean
Telefonul de contact
022-737579
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2021, 12:48
Data ultimilor modificări
11 ian 2021, 13:06
Achizitii.md ID
21033703
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
invitatie alimentatie i jum. an 2021.pdf invitatie alimentatie i jum. an 2021.pdf
tenderNotice
Invitatie Alimentatie I jum. an 2021
11.01.21 12:48
Data:
11 ian 2021, 13:06
Subiectul întrebării:
DUAE si Documentatia Standard
Întrebare:
Incarcati DUAE si Documentatia Standard
Răspuns (11 ian 2021, 13:25):
Este o procedura de costuri mici...si nu este obligatoriu de a solicita si de a incarca DUAE si Documentatia Standart.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.