Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
234 350 MDL
Perioada clarificărilor:
12 ian 2021, 8:53 - 18 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 ian 2021, 10:00 - 26 ian 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de furnizare a energiei electrice pentru blocurile administrative:
- Strada N. Titulescu, 35; NLC: 2254961;
- Strada Petricani, 88;NLC: 2254964;
- Strada Budăi, 2B;NLC: 2249515.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Reieșind fin faptul că:
- la moment, Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii nu este adaptată pentru a satisface desfășurarea clară a unei proceduri de atribuire a unui contract privind serviciile comunale, circumstanță ce împiedică realizarea conformă și respectarea procesului de atribure a unui astfel de contract,
- instituțiile publice și operatorii economici, prestatori de servicii de interes public sunt informate insuficient privind modalitatea de atribuire a contractelor de achiziții publice pentru furnizarea serviciilor comunale,
- pentru petrecerea procedurilor, recepționarea facturilor, inițierea calculării penalităților pentru neachitarea în termen suntem în insuficiență de timp,
- lipsesc premisele pentru cheltuielile nejustificate sau delapidări, trezoreriile regionale, vor accepta, pentru perioada anului 2021, contractele privind serviciile comunale încheiate, cu aplicarea formularelor emise de către operatorii economici în conformitate cu procedurile aplicate în perioada anilor 2016-2020.
Ca urmare, la moment soluția optimă este de a sista procedurile de achiziție a serviciilor de furnizare a energiei electrice și a încheia acorduri cu furnizorii care la moment asigură furnizarea energiei electrică către subdiviziunile ANP pentru perioada anului 2021
- la moment, Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii nu este adaptată pentru a satisface desfășurarea clară a unei proceduri de atribuire a unui contract privind serviciile comunale, circumstanță ce împiedică realizarea conformă și respectarea procesului de atribure a unui astfel de contract,
- instituțiile publice și operatorii economici, prestatori de servicii de interes public sunt informate insuficient privind modalitatea de atribuire a contractelor de achiziții publice pentru furnizarea serviciilor comunale,
- pentru petrecerea procedurilor, recepționarea facturilor, inițierea calculării penalităților pentru neachitarea în termen suntem în insuficiență de timp,
- lipsesc premisele pentru cheltuielile nejustificate sau delapidări, trezoreriile regionale, vor accepta, pentru perioada anului 2021, contractele privind serviciile comunale încheiate, cu aplicarea formularelor emise de către operatorii economici în conformitate cu procedurile aplicate în perioada anilor 2016-2020.
Ca urmare, la moment soluția optimă este de a sista procedurile de achiziție a serviciilor de furnizare a energiei electrice și a încheia acorduri cu furnizorii care la moment asigură furnizarea energiei electrică către subdiviziunile ANP pentru perioada anului 2021
Data anulării
25 ian 2021, 8:02
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2021, 8:53
Data ultimilor modificări
25 ian 2021, 8:02
Achizitii.md ID
21033669
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK