1
Perioada de actualizare
de la 06.01.2021 11:06
până la 16.01.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2021 11:30
până la 21.01.2021 12:00
3
Licitaţie
de la 22.01.2021 10:00
până la 22.01.2021 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 75 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 ian 2021, 11:06 - 16 ian 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2021, 11:30 - 21 ian 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea 306/2018 și Legea 279/2017. HG 520/2010, HG 1191/2010, HG 202/2009 și GOST-ul 3034-75.
Ambalaj: Saci de polipropilenă 25-50 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei alimentare în garnizoana Chişinău pe parcursul lunilor februarie-noiembrie, anul 2021, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – F4.1 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Colesnic Elena
Telefonul de contact
022-25-21-28
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2021, 10:14
Data ultimilor modificări
6 ian 2021, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
75 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21033592
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Lupu 37
Durata contractului
2 febr 2021 10:22 - 15 dec 2021 11:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Crupe de ovăz de calitate I CPV: 03211600-9 - Ovăz
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard.docx
Model de сontract
Documentatia standar
6.01.21 11:06
DUAE.doc
Criterii de eligibilitate
Document Unic de Achiziţii European
6.01.21 11:06
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
6.01.21 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 63 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: La lotul „Crupe de ovăz de calitate I”, unicul ofertant este SRL „Costodar Impex”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta prezentată de către operatorul economic SRL „Costodar Impex”, pentru lotul menţionat, s-a constatat că acestea corespund cerinţelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentaţia de atribuire. Totodată, reieşind din necesitatea stringentă de asigurare cu produse alimentare a efectivului de militari, se propune achiziţionarea lotului „Crupe de ovăz de calitate I” de la operatorul economic SRL „Costodar Impex”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări