1
Perioada de actualizare
de la 05.01.2021 18:10
până la 15.01.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.01.2021 11:00
până la 24.01.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 35 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 ian 2021, 18:10 - 15 ian 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 ian 2021, 11:00 - 24 ian 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Livrarea(februarie-iunie 2021)- 2/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00, zilele vor fi expres prevăzute la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
5 ian 2021, 16:13
Data ultimilor modificări
8 ian 2021, 12:40
Valoarea estimată (fără TVA)
35 000 MDL
Achizitii.md ID
21033570
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Durata contractului
1 febr 2021 02:00 - 30 iun 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Carne de vită congelată CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 380.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri produse alimentare sem i.docx
Documentele la ofertă
5.01.21 18:10
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
5.01.21 18:10
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
Documentele la ofertă
5.01.21 18:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ”VILLA PRODOTTI” S.R.L.

Preţul ofertei: 33 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă corespunde conform criteriilor de atribuire aplicat: prețul cel mai scăzut per lot, corespunderea cerințelor tehnice și documentelor de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 35 465,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări