1
Perioada de actualizare
de la 05.01.2021 12:10
până la 11.01.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.01.2021 11:00
până la 15.01.2021 11:30
3
Licitaţie
de la 18.01.2021 14:00
până la 18.01.2021 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 655 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 ian 2021, 12:10 - 11 ian 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 ian 2021, 11:00 - 15 ian 2021, 11:30
Începutul licitației: 18 ian 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1) Servicii de pază fizică a edificiilor Centrului de cazare a BMA al MAI;
2)Servicii de pază fizică la gheşeul unic de documentare al BMA al MAI;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stratila Valeriu
Telefonul de contact
022526667; 068069933
Datele achizitiei
Data publicării
4 ian 2021, 15:42
Data ultimilor modificări
5 ian 2021, 12:10
Valoarea estimată (fără TVA)
655 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
131 MDL
Achizitii.md ID
21033494
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Durata contractului
26 febr 2021 11:43 - 31 dec 2021 11:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază fizică a obiectivelor Biroului migraţie şi azil al MAI CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae servicii pază 2021.doc
Criterii de evaluare
DUAE este o declaraţie pe proprie răspundere care prezintă dovezi preliminare
5.01.21 12:10
Documentele lotului
documentația standard ser pază.pdf
Documentele de atribuire în vederea achiziționării de servicii
5.01.21 12:10
anunt pază 2021 mod.pdf
Acest anunț de participare este întocmit în scopul achiziționării Serviciilor de pază
5.01.21 12:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Detașamentul de Paza Paramilitara

Preţul ofertei: 562 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 562 620 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Se indică documentele confirmative privind selecţia şi calificarea OE conform documentației de atribuire (inclusiv DUAE) prezentarea întregului pachet de documente de calificare; Aşa dar în baza pct.38;40;41;45 al HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri ” Grupul de lucru sau, după caz, specialistul certificat în domeniul achizițiilor publice Au DECIS atribuirea contractului de achiziții ofertantului care corespunde criteriilor solicitate prin anunțul de participare și documentația procedurii”
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări