1
Perioada de actualizare
de la 04.01.2021 15:16
până la 11.01.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.01.2021 12:00
până la 14.01.2021 12:30
3
Licitaţie
de la 15.01.2021 14:00
până la 15.01.2021 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 383 333,34 MDL
Perioada clarificărilor: 4 ian 2021, 15:16 - 11 ian 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 ian 2021, 12:00 - 14 ian 2021, 12:30
Începutul licitației: 15 ian 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare pentru străinii din Centrul de plasament temporar al străinilor al BMA
1) Dejun: 2)Prânz: 3)Cină
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stratila Valeriu
Telefonul de contact
022526667; 068069933
Datele achizitiei
Data publicării
4 ian 2021, 14:27
Data ultimilor modificări
4 ian 2021, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
383 333,34 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
76,67 MDL
Achizitii.md ID
21033477
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Durata contractului
16 ian 2021 15:00 - 31 dec 2021 15:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cină CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Dejun CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Prînz CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard alim 2021.pdf documentația standard alim 2021.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
4.01.21 15:16
duae servicii alim 2021.doc
Documentele la ofertă
DUAE este o declaraţie pe proprie răspundere
4.01.21 15:16
anunt hrana cpts.docx
tenderNotice
anunț hrana
4.01.21 16:01
Documentele lotului
documentația standart alim 2021.pdf
documentația standard
4.01.21 15:16
achizitii-2021 hrana cpts anunt participare 20210104.pdf
anunț de participare
4.01.21 15:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MUZCAFE PLUS

Preţul ofertei: 290 178,57 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu prevederile HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri Agentul economic a prezentat documentele de calificare conform cerințelor tehnice solicitate și cel mai mic preț :
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Daramax-Com

Preţul ofertei: 345 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări