1
Perioada de actualizare
de la 04.01.2021 12:02
până la 15.01.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.01.2021 09:00
până la 20.01.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 ian 2021, 12:02 - 15 ian 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 ian 2021, 9:00 - 20 ian 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de amenajate a orașului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Cebotariov
Telefonul de contact
259-49043
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2020, 16:11
Data ultimilor modificări
4 ian 2021, 14:55
Valoarea estimată (fără TVA)
2 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21033154
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Durata contractului
21 ian 2021 11:55 - 30 dec 2021 11:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de amenajare a orașului CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism şi de arhitectură peisagistică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentația standat Word
4.01.21 12:02
documentația standart.pdf documentația standart.pdf
Documentele la ofertă
Documentașia standart PDF
4.01.21 12:02
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
4.01.21 12:34
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
4.01.21 12:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Întreprinderea Municipală "Direcția de Producție a Gospodăriei Comunale"or.Fălești

Preţul ofertei: 2 500 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări