1
Perioada de actualizare
de la 28.12.2020 13:04
până la 02.01.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.01.2021 09:00
până la 11.01.2021 09:00
3
Licitaţie
de la 12.01.2021 14:00
până la 12.01.2021 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2020, 13:04 - 2 ian 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2021, 9:00 - 11 ian 2021, 9:00
Începutul licitației: 12 ian 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

услуги проектирования по строительству Регионального управления по чрезвычайным ситуациям АТО Гагаузия . (3-я попытка)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, str. Tretiacova, 36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Дина Михайлова
Telefonul de contact
029822507
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2020, 11:08
Data ultimilor modificări
29 dec 2020, 18:52
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21033073
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, str. Tretiacova, 36
Durata contractului
13 ian 2021 13:04 - 30 dec 2021 13:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
услуги проектирования по строительству Регионального управления по чрезвычайным ситуациям АТО Гагаузия . (3-я попытка) CPV: 71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.подписан.pdf duae.подписан.pdf
Documentele la ofertă
29.12.20 15:36
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
Documentele la ofertă
29.12.20 18:52
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 413 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: является квалифицированным участником
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 414 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

GENESISARCH-GROUP

Preţul ofertei: 426 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
услуги проектирования по строительству Регионального управления по чрезвычайным ситуациям АТО Гагаузия . (3-я попытка)
Data:
29 dec 2020, 17:22
Subiectul întrebării:
Schimbarea licitației electronice în licitaţie deschisă
Întrebare:
Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Răspuns (29 dec 2020, 17:31):
Здравствуйте,вы понимаете если не ставить этот критерий , тендер нельзя опубликовать ,сама программа даёт сбой пока не нажмёшь все пункты на платформе ..этот тендер опубликовывается третий раз
услуги проектирования по строительству Регионального управления по чрезвычайным ситуациям АТО Гагаузия . (3-я попытка)
Data:
29 dec 2020, 17:34
Subiectul întrebării:
требуется уточнение относительно Garantia Ofertei!
Întrebare:
Добрый вечер! В опубликованном вами Anunt de participare указано как обазательные условия: в пункте 3 "..Письмо банковской гарантии Согласно Formularului F.3.2....", а в пункте 16 "..Гарантия оферты Оригинал в форме банковской гарантии или оригинал оплаты (1%), выданный банковским учреждением или как перевод на счет закупающего органа...." Фактически рtчь идет о дубляже гарантий. Если мы выбираем гарантию оферты как перевод на счет закупающего органа, то письмо банковской гарантии (Formular F.3.2) от нас уже не должно требоваться? Уточните пожалуйста это!?
Răspuns (29 dec 2020, 17:41):
Здравствуйте,вы предоставляете гарантию оферты из банка 1% ,
услуги проектирования по строительству Регионального управления по чрезвычайным ситуациям АТО Гагаузия . (3-я попытка)
Data:
29 dec 2020, 17:37
Subiectul întrebării:
требуется уточнение относительно Garantia Ofertei!
Întrebare:
Добрый вечер! В опубликованном вами Anunt de participare указано как обазательные условия: в пункте 3;..Письмо банковской гарантии Согласно Formularului F.3.2....;, а в пункте 16:..Гарантия оферты - Оригинал в форме банковской гарантии или оригинал оплаты (1%), выданный банковским учреждением или как перевод на счет закупающего органа....; Фактически рeчь идет о дубляже гарантий. Если мы выбираем гарантию оферты как перевод на счет закупающего органа, то письмо банковской гарантии (Formular F.3.2) от нас уже не должно требоваться? Уточните пожалуйста это!?
Răspuns (29 dec 2020, 18:44):
Предоставляете с банка оригинал оплаты 1% .
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări