1
Perioada de actualizare
de la 24.12.2020 15:24
până la 05.01.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.01.2021 13:00
până la 14.01.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 839 750 MDL
Perioada clarificărilor: 24 dec 2020, 15:24 - 5 ian 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 ian 2021, 13:00 - 14 ian 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Serviciile de audit extern se vor presta anual, pentru următorii ani de raportare: 2020, 2021, 2022, 2023, 2024.
Situațiile financiare anuale individuale și consolidate, conturile și registrele Băncii Naționale și ale filialelor în scop de consolidare conform Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară sunt supuse auditului extern anual, în conformitate cu standardele internaționale de audit, efectuat de către o organizație de audit extern, independentă, cu renume şi cu experiență recunoscută în domeniul auditului băncilor centrale şi al instituţiilor financiare internaţionale. Alte informații financiare care pot include informații incluse în Raportul conducerii și/sau Raportul anual, sunt supuse examinării de către auditul extern anual privind coerența cu situațiile financiare anuale și corespunderea acestora cu legislația în vigoare
Condițiile tehnice depline solicitate sunt descrise în C.1 „Caiet de sarcini” din Documentația de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2020, 15:08
Data ultimilor modificări
24 dec 2020, 15:24
Valoarea estimată (fără TVA)
4 839 750 MDL
Achizitii.md ID
21032900
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2021 15:13 - 30 dec 2024 15:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Examinarea privind coerența cu situațiile financiare anuale și corespunderea cu legislația în vigoare a Raportului Conducerii și/sau Raportului anual CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: An
2)
Denumirea
Servicii de audit a situațiilor financiare individuale interimare, conturilor și registrelor BNM pentru 9 luni încheiate la 30 septembrie a perioadei de raportare CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: An
3)
Denumirea
Servicii de audit a situațiilor financiare individuale anuale, conturilor și registrelor BNM pentru anul încheiat la 31 decembrie a perioadei de raportare CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: An
4)
Denumirea
Servicii de consultanță și asistență în domeniul financiar-contabil CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: An
5)
Denumirea
Servicii de audit a situațiilor financiare consolidate anuale, conturilor și registrelor filialelor în scop de consolidare, pentru anul încheiat la 31 decembrie a perioadei de raportare CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
2. anunt de participare.docx
tenderNotice
24.12.20 15:24
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
24.12.20 15:24
1. documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
24.12.20 15:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S Baker Tilly Klitou and Partners S.R.L.

Preţul ofertei: 3 873 429 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ICS KPMG Moldova S.R.L.

Preţul ofertei: 4 350 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tututor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii, acumulând un punctaj maxim de 89% din 100% față de ofertantul ÎCS BAKER TILLY KLITOU AND PARTNERS SRL, care a acumulat un punctaj maxim de 78% din 100%. Criteriul de evaluare - cel mai bun raport calitate-preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări