1
Perioada de actualizare
de la 22.12.2020 18:49
până la 01.01.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.01.2021 08:00
până la 27.01.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 499 999,03 MDL
Perioada clarificărilor: 22 dec 2020, 18:49 - 1 ian 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 ian 2021, 8:00 - 27 ian 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de amenajare și salubrizare a municipiului Hîncești pentru 2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
22 dec 2020, 18:23
Data ultimilor modificări
22 dec 2020, 18:49
Valoarea estimată (fără TVA)
7 499 999,03 MDL
Achizitii.md ID
21032751
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
29 ian 2021 08:00 - 30 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de amenajare și salubrizare a municipiului Hîncești pentru 2021 CPV: 90600000-3 - Servicii de curăţenie şi igienizare în mediu urban sau rural şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
22.12.20 18:49
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
22.12.20 18:49
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentașia standard
22.12.20 18:49
caiet de sarcini ( 5 loturi).semnat.pdf caiet de sarcini ( 5 loturi).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sracini
22.12.20 18:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î.M. REGIA AUTOSALUBRITATE, REPARAȚII ȘI AMENAJARE

Preţul ofertei: 7 499 999,53 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Loturile 1, 2, 3, 4, 5 Î.M. ”Regia Autosalubritate, Reparații și Amenajare”
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări