1
Perioada de actualizare
de la 21.12.2020 16:16
până la 22.12.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.12.2020 17:00
până la 28.12.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2020, 16:16 - 22 dec 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2020, 17:00 - 28 dec 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a cartușelor și reparația imprimantelor pentru anul 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
21 dec 2020, 16:16
Data ultimilor modificări
21 dec 2020, 16:16
Achizitii.md ID
21032664
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
contract model.doc
Model de сontract
21.12.20 16:16
documente obligatorii.pdf documente obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
21.12.20 16:16
caiet de sarcini 2021.docx
Specificaţie tehnică
21.12.20 16:16
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.