1
Perioada de actualizare
de la 21.12.2020 16:16
până la 22.12.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.12.2020 17:00
până la 28.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2020, 16:16 - 22 dec 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2020, 17:00 - 28 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a cartușelor și reparația imprimantelor pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
21 dec 2020, 16:00
Data ultimilor modificări
21 dec 2020, 16:16
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21032664
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2021 16:01 - 30 dec 2021 16:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a cartușelor și reparația imprimantelor pentru anul 2021 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
contract model.doc
Model de сontract
21.12.20 16:16
documente obligatorii.pdf documente obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
21.12.20 16:16
caiet de sarcini 2021.docx
Specificaţie tehnică
21.12.20 16:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 36 466,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări