1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2020 17:44
până la 28.12.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2020 14:00
până la 11.01.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 28 416,66 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2020, 17:44 - 28 dec 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2020, 14:00 - 11 ian 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 8: Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru produsele program IDEA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2020, 16:00
Data ultimilor modificări
23 dec 2020, 16:35
Valoarea estimată (fără TVA)
28 416,66 MDL
Achizitii.md ID
21032609
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
13 ian 2021 16:12 - 30 dec 2021 17:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru 3 licențe IDEA Data Analysis Software CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
22.12.20 11:07
1. documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
23.12.20 16:33
2. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
23.12.20 16:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 31 693,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări