Lotul 6: Extinderea termenului de garanției a infrastructurii CRM
până la 28.12.2020 14:00
până la 11.01.2021 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
3. formularul duae.doc
ID: 980387a0-2b9f-4793-bbb9-9a8a1eaa9101
Documentele la ofertă
-
3. formularul duae.doc
ID: 980387a0-2b9f-4793-bbb9-9a8a1eaa9101
Documentele la ofertă
-
1. documentatia de atribuire.doc
ID: 334b51e0-5751-442d-92c5-935ec9655bf8
Documentele la ofertă
-
1. documentatia de atribuire.doc
ID: 334b51e0-5751-442d-92c5-935ec9655bf8
Documentele la ofertă
-
2. anunt de participare.docx
ID: 3bf91584-9925-4948-8478-df13fafe6715
Documentele la ofertă
-
2. anunt de participare.docx
ID: 3bf91584-9925-4948-8478-df13fafe6715
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
S&T Mold