Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2020, 16:17 - 24 dec 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 dec 2020, 13:00 - 31 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: 4 ian 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de consultanță, gestionare și dezvoltare a sistemului informațional integrat și infrastructurii a MAEIE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Roman CIUMAC
Telefonul de contact
578-295
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2020, 15:59
Data ultimilor modificări
29 ian 2021, 8:16
Valoarea estimată (fără TVA)
200 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21032607
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Durata contractului
4 ian 2021 16:11 - 30 dec 2021 16:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță, gestionare și dezvoltare a sistemului informațional integrat și infrastructurii a MAEIE CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
18.12.20 16:17
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
18.12.20 16:17
declaratie_ro (4).doc
Documentele la ofertă
18.12.20 16:17
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
18.12.20 16:17
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
18.12.20 16:17
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
18.12.20 16:17
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
18.12.20 16:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vadim Ovcearenco

Preţul ofertei: 186 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Maxim Catanoi

Preţul ofertei: 213 600 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări