1
Perioada de actualizare
de la 21.12.2020 10:56
până la 04.01.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.01.2021 00:00
până la 25.01.2021 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 300 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2020, 10:56 - 4 ian 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 ian 2021, 0:00 - 25 ian 2021, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Consumabile p/u coagulometru.CA-02
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str .M.Eminescu 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Parasii Svetlana
Telefonul de contact
023023218
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2020, 15:00
Data ultimilor modificări
21 dec 2020, 11:58
Valoarea estimată (fără TVA)
5 300 MDL
Achizitii.md ID
21032546
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str .M.Eminescu 16
Durata contractului
1 febr 2021 02:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hirtie pentru Coagulometru CA-02 CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Capac pentru cuveta de masurare CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cuve cu bare metalice, p/u coagulometru CA-02 CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
duae
21.12.20 10:56
dox.docx
Documentele la ofertă
DOX
21.12.20 10:56
invitatie.docx
tenderNotice
INVITATIE
21.12.20 10:56
Documentele lotului
lotul 4.docx
SPECIFICATIE
21.12.20 10:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Biosistem mld

Preţul ofertei: 3 358,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări