Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 3 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 dec 2020, 10:12 - 13 ian 2021, 9:08
Perioada de depunere a ofertelor: 13 ian 2021, 9:08 - 24 ian 2021, 9:08

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de locațiune buldoexcavator

Informația despre anulare
Motivul anulării
Se anulează în baza deciziei ANSC nr. 03D-113-21 din 26.02.2021
Data anulării
2 mart 2021, 15:02
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2020, 10:12
Data ultimilor modificări
2 mart 2021, 15:02
Achizitii.md ID
21032521
CPV
60182000-7 - Închiriere de vehicule industriale cu şofer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
28 dec 2020, 14:17
Subiectul întrebării:
Termen de achitare
Întrebare:
Conform Fisei de date, pct.3.7) Metoda și condițiile de plată vor fi: prin transfer în decurs de 90 zile din data facturării. Reese ca agent economic va plati impozite si TVA doua luni, dar plata va fi la a treia luna.Aceasta nui real. Pe baza unei situații epidemiologice si economice in RM, nici un agent economic(întreprinderile mici și mijlocii) nu va rezista 90 de zile asteptarea achitarii.Aceasta favorizeaza companiile mari.Solicitam excluderea termenului de plata pana la 30-45 zile
Răspuns (28 dec 2020, 15:55):
90 zile sunt condițiile stabilite de autoritatea contractantă avînd în vedere situația internă a întreprinderii și nu pot fi excluse.
Data:
8 ian 2021, 22:12
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini clarificari
Întrebare:
se liciteaza servicii de locatiune a utilajelor dar in formularul F 3.13 cereti datele dirigintelui de santier si a maistrului, e corect si daca da atunci in ce domeniu urmeza a fi el atestat? si inca, sa intelegem vor lucra sub dirijarea ofertantului cistigator?
Răspuns (11 ian 2021, 09:06):
Bună ziua. La cerința dată se solicită ca operatorul economic să prezinte copia pașapoartelor tehnice.
Data:
8 ian 2021, 22:17
Subiectul întrebării:
FDA
Întrebare:
concretizati cum va fi garantia de buna executie, carantie bamcara sau retineri succesive?
Răspuns (11 ian 2021, 09:08):
Garanția de bună execuție va fi constituită conform pct. 6.3 din Documentația standard
Data:
12 ian 2021, 12:23
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
În cazul în care compania nu are certificate ISO 14001: 2015 și ISO 45001: 2018, le putem înlocui cu un manual de calitate?
Răspuns (13 ian 2021, 08:23):
Bună ziua. Certificatele ISO nu pot fi înlocuite cu manualul calității
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.