1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2020 11:31
până la 28.12.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2020 12:00
până la 11.01.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 171 325 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2020, 11:31 - 28 dec 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2020, 12:00 - 11 ian 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Soluție pentru securizarea aparatelor multifuncționale Xerox
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2020, 11:15
Data ultimilor modificări
16 dec 2020, 11:31
Valoarea estimată (fără TVA)
171 325 MDL
Achizitii.md ID
21032484
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2021 11:22 - 30 dec 2021 11:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cititoare de carduri pentru aparate multifuncționale Xerox CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Soluție pentru contorizare, monitorizare, securitate, control acces centralizat pentru aparatele multifuncționale Xerox inclusiv 1 an suport standard CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
16.12.20 11:31
4. duae_ro.doc
Criterii de eligibilitate
16.12.20 11:31
2. anunt de participare.docx
tenderNotice
16.12.20 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 171 325 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări