1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2020 10:59
până la 23.12.2020 09:13
2
Propunerea ofertelor
de la 23.12.2020 09:13
până la 26.12.2020 09:13
3
Licitaţie
de la 28.12.2020 13:14
până la 28.12.2020 13:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 29 800 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2020, 10:59 - 23 dec 2020, 9:13
Perioada de depunere a ofertelor: 23 dec 2020, 9:13 - 26 dec 2020, 9:13
Începutul licitației: 28 dec 2020, 13:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

produse proaspete, curate, intregi, fara pete maronii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), str. Petru Movila 2/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Luca Elena
Telefonul de contact
069530042
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2020, 9:33
Data ultimilor modificări
16 dec 2020, 12:04
Valoarea estimată (fără TVA)
29 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 980 MDL
Achizitii.md ID
21032463
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), str. Petru Movila 2/2
Durata contractului
1 ian 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fructe CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1480.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop ip lt costesti.signed-конвертирован (1).signed.pdf documentatia_standard_cop ip lt costesti.signed-конвертирован (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri
16.12.20 10:59
duae iplt costesti.signed-конвертирован.signed.pdf duae iplt costesti.signed-конвертирован.signed.pdf
Documentele la ofertă
Formularul standart al Documentului Unic de Achizitii European
16.12.20 10:59
oferta_2021_sem_1.signed.pdf oferta_2021_sem_1.signed.pdf
Documentele la ofertă
Invitatie de participare
16.12.20 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 20 498,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 21 106,81 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 25 908,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări