1
Perioada de actualizare
de la 14.12.2020 19:48
până la 26.12.2020 11:22
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2020 11:22
până la 06.01.2021 11:22
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 153 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2020, 19:48 - 26 dec 2020, 11:22
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2020, 11:22 - 6 ian 2021, 11:22

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Aczhizitionarea produselor alimentare pentru trimestrul 1 al anului 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SPERANTA CRPVPD Arseni Olga
Telefonul de contact
068324842
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2020, 19:48
Data ultimilor modificări
21 dec 2020, 10:55
Achizitii.md ID
21032396
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae alimentara.semnat (1).pdf duae alimentara.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
DUAE
19.12.20 02:56
anunt de participare trim i 2021 final.semnat.pdf anunt de participare trim i 2021 final.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
19.12.20 02:56
doc standard alimentara trim i.semnat.pdf doc standard alimentara trim i.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia Standard
19.12.20 02:56
Data:
21 dec 2020, 10:55
Subiectul întrebării:
Vă rugăm - Separați lotuile!
Întrebare:
Produse de origine animală, carne și produse din carne 1) Carne de pui 2) Carne de porc Vita 3) Mezeluri Deasemenea pentre cerință cu nr. 29 Confirmare de diţinere a stocului de făină/grîu, necesar îndeplinirii contractului de achiziţie pe o perioadă de cel puţin 10 ani= 10 ani? aveți contract p-ru
Răspuns (24 dec 2020, 11:21):
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie.
Data:
22 dec 2020, 12:35
Subiectul întrebării:
Greșeală = Separarea Loturilor
Întrebare:
Vă rugăm separați Loturile pentru Produse de origine animală, carne și produse din carne și Produse Lactate și e.t.c.! Conform Lege 131/15 vă rugăm nu incalcați principiul tratament egal și fără a reduce numărul de participanți!
Răspuns (24 dec 2020, 11:22):
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie.
Data:
24 dec 2020, 14:20
Subiectul întrebării:
Separarea Loturilor!
Întrebare:
Vă rugăm separați Loturile pentru Produse de origine animală, carne și produse din carne și e.t.c.! Conform Lege 131/15 art.7 (b,c,h,k). incalcati legea! Сredem că încălcați legea nr.131/2015 prin limitarea numărului de participanți și nu acordați dreptul de a concura în toate loturile. Dacă încălcați legea, vom fi nevoiți să vă contestăm L.D. în Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor. Vă atragem atenția în perioada de clarificare, când puteți corecta aceste loturi în conformitate cu legea 131/15.
Răspuns (25 dec 2020, 12:46):
Buna ziua, întru consumarea subiectului privind divizarea loturilor pe poziții individuale, reamintim că autoritatea contractantă este în drept de a unifica obiectul achizițiiei (produse alimentare), acestea putind fi grupate pe categorii de produse (ex:produse lactate, carne și produse din carne, produse de panificație, etc) în conformitate cu prevederile Legii 131/15 Articolul 39. Împărţirea pe loturi (1) Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentaţia de atribuire. (2) În sensul alin.(1), autoritatea contractantă stabileşte obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptînd dimensiunea contractelor individuale astfel încît să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici şi mijlocii, sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului. (3) Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi. (4) În cazul prevăzut la alin.(1), autoritatea contractantă precizează în anunţul de participare dacă ofertele pot fi depuse pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile. (5) Autoritatea contractantă are dreptul, chiar şi în cazul în care acceptă depunerea ofertelor pentru mai multe sau pentru toate loturile, să limiteze numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiaşi ofertant. (6) În situaţia prevăzută la alin.(5), autoritatea contractantă precizează în anunţul de participare numărul maxim de loturi care pot fi atribuite unui ofertant. (7) Autoritatea contractantă are obligaţia de a indica în documentaţia de atribuire criteriile şi regulile obiective şi nediscriminatorii care se vor aplica pentru stabilirea loturilor ce vor fi atribuite aceluiaşi ofertant, în cazul în care, în urma aplicării criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare, ar rezulta atribuirea către un ofertant a unui număr de loturi mai mare decît numărul maxim admis. (8) În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă are dreptul de a decide atribuirea contractului/contractelor prin reunirea mai multor loturi sau a tuturor loturilor şi atribuirea acestora aceluiaşi ofertant, dacă a precizat în anunţul de participare faptul că îşi rezervă dreptul de a face acest lucru şi a indicat loturile sau grupurile de loturi care pot fi reunite. (9) În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă efectuează o evaluare comparativă a ofertelor, pentru a stabili dacă ofertele depuse de către un ofertant pentru o anumită combinaţie de loturi luate în ansamblu ar primi un punctaj superior prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare stabiliţi în documentaţia de atribuire prin raportare la loturile respective faţă de punctajul total obţinut de ofertele pentru loturile individuale în cauză luate separat. (10) Autoritatea contractantă efectuează evaluarea comparativă prevăzută la alin.(9) prin stabilirea, în primul rînd, a punctajelor ofertelor pentru fiecare lot în parte prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare stabiliţi în documentaţia de atribuire şi, apoi, prin compararea punctajului total astfel obţinut cu punctajul atribuit ofertelor depuse de către un ofertant pentru combinaţia de loturi respectivă, în ansamblu. Prin urmare, toate cerințele vis-à-vis de unificarea categoriilor de produse precum și criteriile de evaluare sunt expuse în documentația de atribuire și orice operator economic și/sau persoană fizică interesată își poate prezenta oferta în cadrul procedurii date. În cazul în care operatorul economic consideră că prevederile documentației de atribuire îi lezează drepturile, acesta poate depune contestație în modul stabilit de lege.
Data:
26 dec 2020, 11:13
Subiectul întrebării:
În privița loturilor!
Întrebare:
Bună ziua. Urmărind această polemică, vreau și eu să mă implic. Dvs. până acum nu ați acceptat separarea loturilor!? Ce vă determină să stați atât de ferm pe poziția dată? Mai ales că legislația permite acest lucru, pentru a da posibilitate agenților economici să fie mai flexibili în luarea deciziilor. Pe mine nu mă afectează, dar unii concurenți chiar infrunta dificultăți la obținere, nemavorbind de faptul că cineva vrea, să limiteze numărului de participanți și nu acordă dreptul de a concura în toate loturile. Ar fi bine să fiți mai loiali. Pare a fi o ambiție, alte argumente nu văd. Cu greu aș crede că aveți decizia grupului de lucru la acest capitol.Sau aici sunt alte motive ascunse?
Răspuns (26 dec 2020, 11:21):
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie. Tinem sa mentionam ca grupul de lucru respecta strict legislatia in vigoare.
Data:
26 dec 2020, 11:21
Subiectul întrebării:
Separare Loturilor!
Întrebare:
Sunt de acord cu mesaj de la ofertant din 26 decembrie.
Răspuns (26 dec 2020, 11:21):
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie. Tinem sa mentionam ca grupul de lucru respecta strict legislatia in vigoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.