Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 16 200 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2020, 13:50 - 19 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 dec 2020, 10:00 - 22 dec 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

borcan 0,7 kg. Grafic : 3 /lună. de la ora 9.00 pînă la 15.00, conform comenzilor, la depozit instituției.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2020, 12:59
Data ultimilor modificări
13 ian 2021, 14:50
Valoarea estimată (fără TVA)
16 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21032365
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 30 iun 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 – Castraveți marinați CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DS COP produse alimentare I semestru repetat a. 2021.semnat.pdf DS COP produse alimentare I semestru repetat a. 2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DS COP produse alimentare I semestru repetat a. 2021.semnat.pdf
14.12.20 13:50
Anunț COP produse alimentare I semestru repetat a. 2021.semnat.pdf Anunț COP produse alimentare I semestru repetat a. 2021.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț COP produse alimentare I semestru repetat a. 2021.pdf
14.12.20 13:50
DUAE produse alimentare repetat I semestru a. 2021.semnat.pdf DUAE produse alimentare repetat I semestru a. 2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE produse alimentare repetat I semestru a. 2021.semnat.pdf
14.12.20 13:50
DUAE produse alimentare repetat I semestru a. 2021.doc
Documentele la ofertă
DUAE produse alimentare repetat I semestru a. 2021.doc
14.12.20 13:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 10 842 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări