1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2020 14:00
până la 18.12.2020 14:12
2
Propunerea ofertelor
de la 18.12.2020 14:12
până la 23.12.2020 14:12
3
Licitaţie
24.12.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2020, 14:00 - 18 dec 2020, 14:12
Perioada de depunere a ofertelor: 18 dec 2020, 14:12 - 23 dec 2020, 14:12
Începutul licitației: 24 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță corectivă și preventivă a sistemelor informaționale existente din cadrul Direcției Afaceri Consulare MAEIE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Roman CIUMAC
Telefonul de contact
578-295
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2020, 13:54
Data ultimilor modificări
16 dec 2020, 14:12
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21032191
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Durata contractului
1 ian 2021 14:00 - 30 dec 2021 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță corectivă și preventivă a sistemelor informaționale existente din cadrul Direcției Afaceri Consulare MAEIE CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
10.12.20 14:00
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
10.12.20 14:00
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
16.12.20 14:12
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
16.12.20 14:12
anunt de participare_modif.pdf anunt de participare_modif.pdf
Documentele la ofertă
16.12.20 14:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GHESAR

Preţul ofertei: 288 880 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta desemnata cistigatoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări