1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2020 13:40
până la 15.12.2020 11:43
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2020 11:43
până la 17.12.2020 11:43
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 141 275 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2020, 13:40 - 15 dec 2020, 11:43
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2020, 11:43 - 17 dec 2020, 11:43

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2020, 13:40
Data ultimilor modificări
14 dec 2020, 9:31
Achizitii.md ID
21032185
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
invitatie_de_participare.docx
tenderNotice
Invitație de participare
10.12.20 13:40
Data:
14 dec 2020, 09:31
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, Raspunsul Dvs. la ultima clarificare din procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020: ” Bună ziua! Vă aduc la cunoștință că autoritatea contractantă dacă pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire constată erori sau omisiuni care face imposibilă încheiarea unui contract care ar satisface cerințelor autorității cu includerea tuturor serviciilor necesare pe parcursul anului, anulează procedura de achiziție pentru a rectifica toate erorile. Mulțumesc!” nu poate fi acceptat din motivul că pretinsa eroare legată de serviciul Semnătura Mobilă din caietul de sarcini din procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 nu a fost rectificată în cadrul următoarei proceduri de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020 și o careva altă eroare la fel nu a fost corectată, Caietele de Sarcini fiind identice. Astfel, luând în considerare cele expuse mai sus, cele expuse în cadrul clarificărilor la procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020 și atât în baza art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016 revenim la solicitarea respecuoasă enunțată anterior de a asigura corectarea încălcării admise în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse. Vă mulțumim!
Răspuns (14 dec 2020, 11:43):
Bună ziua! La procedura nr. ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 din 04 noiembrie 2020, autoritatea contractantă pe parcursul analizei ofertelor a depistat careva erori și omisiuni care a făcut imposibilă încheiarea unui contract care ar fi satisfacut cerințele autorității, situația în cauză a dus și la completarea neconformă a ofertelor depuse de către operatorii economici ”ORANGE MOLDOVA”SA și ”MOLDCELL” SA. Autoritatea contractantă anunță repetat procedura de achiziție cu nr.ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 din 4 decembrie 2020, unde a inclus modificări în Invitația de participare și anume la Anexa nr. 1 (6.1 Servicii aplicare semnături). La cererea operatorilor economici prin intermediu clarificărilor s-a solicitat includerea numărului concret de semnături mobile digitale necesar pe parcursul anului 2021. Din păcate platforma www.achizitii.md nu permite modificări în lista serviciilor și Autoritate a decis anularea procedurii pentru a putea efectua modificările de rigoare. Astfel Autoritatea contractantă nu intenționează de a efectua careva modificări la Deciziile de anualare luate anterior. Mulțumesc!
Data:
14 dec 2020, 15:26
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Bună ziua, Având în vedere faptul că adăugarea cuvântului „semnaturi” în Anexa 1 (p. 6.1) nu avea cum să rectifice pretinsa eroare și astfel să devină acceptabil răspunsul Dvs. privind motivul anulării procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020, rămâne a fi neclar adevăratul motiv al anulării procedurii în cauză, la fel ca și motivul refuzului Părții Contractante de a corecta încălcarea admisă în cadrul acestei proceduri de achiziție prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse. Considerăm astfel, că în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 nu a fost respectat principiul de transparență și imparţialitate atât conform art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016. Prin urmare, inițerea prezentei proceduri de achiziție (ocds-b3wdp1-MD-1607599217718 publicate pe 10 dec 2020) o considerăm nefondată atâta timp cât aceasta reisese dintr-o procedură anterioară finalizată cu abateri. Vă mulțumim!
Răspuns (14 dec 2020, 17:42):
Bună seara! Reiterăm, că la procedura nr. ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 din 04 noiembrie 2020, s-a respectat principiul transparenței prin publicarea acesteia în SIA ”RSAP” M-Tender, în baza art. 7, lit. b) din Legea 131/2015 și pct. 4 din HG 665/2016 . Cu referire la evaluarea și atribuirea contractului de achiziție decizia rămâne doar la discreția autorității contractante, potrivit cadrului normativ conex cu incidență în domeniul achizițiilor. Autoritatea contractantă prin decizia de anulare a procedurii de achiziție prin eliminarea unor erori și omisiuni din Invitația de participare urmărește utilizarea eficientă a resurselor financiare, transparenţa, asigurarea concurenței, obiectivitatea şi imparţialitatea procesului de achiziţie şi încrederea publică faţă de acesta. Mulțumesc!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.