1
Perioada de actualizare
de la 09.12.2020 09:43
până la 16.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2020 10:00
până la 23.12.2020 15:00
3
Licitaţie
24.12.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 743 696,10 MDL
Perioada clarificărilor: 9 dec 2020, 9:43 - 16 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2020, 10:00 - 23 dec 2020, 15:00
Începutul licitației: 24 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii alimentare, 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4814, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Budeşti, str. Școlii 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brinza Sergiu
Telefonul de contact
069344107
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2020, 9:03
Data ultimilor modificări
9 dec 2020, 10:45
Valoarea estimată (fără TVA)
743 696,10 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
7 436,96 MDL
Achizitii.md ID
21032086
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
4814, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Budeşti, str. Școlii 5
Durata contractului
1 ian 2021 09:41 - 30 dec 2021 09:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 45315.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costiuc Larisa

Preţul ofertei: 743 696,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru pentru achiziţii al IPLT"BUDEŞTI" în urma examinării rezultatelor licitaţiei publice nr. 21032086 din 09.12.2020 desemnează câştigător privind serviciile de alimentare a elevilor din IPLT"BUDEŞTI", 2021 pe ÎI Costiuc Larisa, alţi participanţi nu au participat la licitaţia noastră. Instituţia noastră lucrează impreună cu ÎI Costiuc Larisa de 5 ani şi suntem mulţumiti de serviciile lor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări