Achiziţie publică
21032018
MFU A4 Alb/Negru
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
660 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 dec 2020, 16:18 - 13 dec 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 dec 2020, 8:00 - 16 dec 2020, 8:00
Începutul licitației:
17 dec 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
MFU A4 Alb/Negru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2020, 13:39
Data ultimilor modificări
31 dec 2020, 10:04
Valoarea estimată (fără TVA)
660 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 600 MDL
Achizitii.md ID
21032018
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
24 dec 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 48.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare imprimante.pdf
anunț de participare imprimante.pdf
tenderNotice
1. Anunț de participare
8.12.20 16:18
documentatia de atribuire imprimante multifuncționale.pdf
documentatia de atribuire imprimante multifuncționale.pdf
Istoricul documentului
-
documentatia de atribuire imprimante multifuncționale.pdf
documentatia de atribuire imprimante multifuncționale.pdf
ID: 0e0eec21-06d8-4ae6-bc0a-338bcaa66b12
Documentele la ofertă
-
documentatia de atribuire imprimante.pdf
documentatia de atribuire imprimante.pdf
ID: 0e0eec21-06d8-4ae6-bc0a-338bcaa66b12
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
2. Documentația de atribuire PDF
8.12.20 16:40
documentatia_standard_imprimante.docx
Istoricul documentului
-
documentatia_standard_imprimante.docx
ID: 7ee55008-b87b-475c-81a1-a0e9f9522ab3
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_imprimante.docx
ID: 7ee55008-b87b-475c-81a1-a0e9f9522ab3
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
3. Documentatia de atribuire WORD
8.12.20 16:40
duae imprimante multifunctionale.pdf
duae imprimante multifunctionale.pdf
Istoricul documentului
-
duae imprimante multifunctionale.pdf
duae imprimante multifunctionale.pdf
ID: db13a726-c503-4be8-9f7f-2c305d30fbbe
Documentele la ofertă
-
duae.pdf
duae.pdf
ID: db13a726-c503-4be8-9f7f-2c305d30fbbe
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
4. DUAE
8.12.20 16:40
Istoria licitației
Vezi licitația
MFU A4 Alb/Negru
Data:
8 dec 2020, 18:35
Subiectul întrebării:
Optiunea FAX
Întrebare:
Dragi parteneri, în descrierea tehnică a Multifuncționalei avem „FAX” si "Memoria FAX minim 512 pagini",
Am dori să înțelegem dacă aceasta este o cerință obligatorie sau doar o descriere a posibilității de a atașa acest modul. având în vedere faptul că aparatele de fax sunt extrem de rar folosite și neactuale.
Răspuns (9 dec 2020, 07:53):
Bună ziua, în contextul activității noastre de serviciu funcția de FAX este solicitată ca obligatorie, conform caietului de sarcini.
MFU A4 Alb/Negru
Data:
8 dec 2020, 18:38
Subiectul întrebării:
Resursa cartușului Alb/Negru minim 20000 pagini
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, solicităm câteva clarificări asupra descrierii cartușului și anume:
Resursa de 20000 pagini este necesar să fie asigurată de un singur cartuș original inclus în set?
Răspuns (9 dec 2020, 07:54):
Buna ziua, da, resursa de minim 20 000 pagini este necesară să fie asigurată de un singur cartuș original inclus în set.
MFU A4 Alb/Negru
Data:
9 dec 2020, 10:38
Subiectul întrebării:
Teremen de executare.
Întrebare:
Buna ziua.
Această procedură de achiziție nu poate fi implementată ținând cont de cerința pentru livrarea 24.12.2020.
1. Data licitației 17.12.2020. Chiar dacă o decizie cu privire la câștigător se ia în aceeași zi. Conform legii, contractul poate fi semnat nu mai devreme de 23.12.2020. De asemenea, trebuie aprobat de Agenția pentru Achiziții Publice și de Ministerul Finanțelor, este încă timpul. Având în vedere toate acestea și ziua scurtată înainte de vacanță din 24.12.2020, acest contract nu poate fi executat fizic.
2. Acest echipament din volumul descris nu este la niciun furnizor de pe teritoriul Republicii Moldova și nu se acordă timp pentru a-l importa în Republica Moldova.
Vă rugăm să indicați un termen rezonabil de livrare de cel puțin 30 de zile de la data intrării în vigoare a contractului. Dacă doriți cu adevărat să achiziționați acest produs.
Răspuns (9 dec 2020, 11:03):
Bună ziua, ANP în calitate de autoritate contractantă a expus pe deplin și explicit toate condițiile de participare și selecție, reieșind din necesități în raport cu finisarea anului bugetar.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK