1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2020 10:47
până la 18.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.12.2020 10:00
până la 29.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 101 718,80 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2020, 10:47 - 18 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 dec 2020, 10:00 - 29 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor pentru perioada anului 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Miron Costin 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ecaterina Gasnas
Telefonul de contact
79279927
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2020, 10:42
Data ultimilor modificări
8 dec 2020, 10:49
Valoarea estimată (fără TVA)
1 101 718,80 MDL
Achizitii.md ID
21031996
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Miron Costin 3
Durata contractului
1 ian 2021 10:47 - 30 dec 2021 10:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.pdf documentatia standart.pdf
Documentele la ofertă
Documentatie standart
8.12.20 10:47
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
8.12.20 10:47
specificatia f.4.1, f.4.2.docx
Specificaţie tehnică
Specificatia tehnica, specificatia pret
8.12.20 10:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 1 101 718 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea tuturor cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MUZCAFE PLUS

Preţul ofertei: 1 101 718,80 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări