1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2021 16:22
până la 22.02.2021 00:30
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2021 00:30
până la 05.03.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 58 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2021, 16:22 - 22 febr 2021, 0:30
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2021, 0:30 - 5 mart 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparație a anvelopelor și jantelor, inclusiv montare şi echilibrare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana MAGLA
Telefonul de contact
022-250-934
Datele achizitiei
Data publicării
4 dec 2020, 16:29
Data ultimilor modificări
12 febr 2021, 16:22
Valoarea estimată (fără TVA)
58 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21031887
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
12 mart 2021 16:21 - 30 dec 2021 16:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație a anvelopelor și jantelor, inclusiv montare şi echilibrare CPV: 50116500-6 - Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare şi echilibrare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
12.02.21 16:22
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
12.02.21 16:22
anexa la anunt de participare.xlsx
Documentele la ofertă
12.02.21 16:22
duae.doc
Documentele la ofertă
12.02.21 16:22
anunt de participare licitatie 2021.doc
Documentele la ofertă
12.02.21 16:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Agropiese TGR Grup SRL

Preţul ofertei: 58 307,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preț cel mai scăzut și corespunderea cerințelor tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări