1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2020 15:54
până la 26.12.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2020 16:00
până la 06.01.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 395 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2020, 15:54 - 26 dec 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2020, 16:00 - 6 ian 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Expenditure verification services (Audit cost), inside the project entitled „Rehabilitation and modernization of the customs offices from the Romanian/Moldavian border, respectively the public finances and fiscal-fiscal responsibility customs offices of Albița - Leușeni, Sculeni – Sculeni and Giugiulești – Giurgiulești”, implemented by the Customs Service of the Republic of Moldova.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrian Cabac
Telefonul de contact
+37322574254
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 dec 2020, 15:54
Valoarea estimată (fără TVA)
395 000 MDL
Achizitii.md ID
21031885
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. N. Starostenco, 30
Durata contractului
21 ian 2021 02:00 - 28 iun 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit in cadrul proiectului RMCO 4.3/1 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Annex 10 Financial Report
Specificaţie tehnică
-
4.12.20 15:54
documente licitatie
Specificaţie tehnică
-
4.12.20 15:54
anexe
Specificaţie tehnică
-
4.12.20 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Societatea de Audit Primaudit Company

Preţul ofertei: 345 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Intruneste conditiile de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SA Audit Concret

Preţul ofertei: 395 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Refuz preventiv pentru evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Grant Thornton Audit

Preţul ofertei: 395 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Refuz preventiv pentru evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări