1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2020 14:10
până la 17.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2020 10:00
până la 21.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 45 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2020, 14:10 - 17 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2020, 10:00 - 21 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigurarea garanției pentru dispozitivele de stocare de date Hitachi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
4 dec 2020, 13:41
Data ultimilor modificări
8 dec 2020, 12:23
Valoarea estimată (fără TVA)
45 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21031863
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
23 dec 2020 13:51 - 30 dec 2021 14:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a garanţiei pentru stocul de date de tip_1 Hitachi HUS 130 Disk Array CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de asigurare a garanţiei pentru pentru stocul de date de tip_2 Hitachi HUS 130 Disk Array CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
03_ duae_formular.doc
Documentele la ofertă
Formular duae
4.12.20 14:10
03_ anunt de participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
4.12.20 14:10
01_documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
8.12.20 12:23
Documentele lotului
03_ duae_formular.doc
Formularul DUAE
4.12.20 14:10
03_ anunt de participare.docx
Anunț de participare
4.12.20 14:10
01_documentatia de atribuire.doc
Documentație de atribuire
8.12.20 12:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 45 833,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul examinării ofertei s-a constat că operatorul economic SRL ”DAAC System Integrator” corespunde cerințelor minime de calificare, inclusiv experienţa în domeniu. Prin urmare, în conformitate cu Legea privind achiziţiile publice nr. 131 din 03 iulie 2015, cerințele și criteriile de evaluare stabilite în anunțul de participare, s-a constat că oferta operatorului economic SRL ”DAAC System Integrator” corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitate privind obiectul achiziției și este desemnată câștigătoare în sumă totală de 45 833,33 lei fără TVA.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări