1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2020 13:24
până la 27.12.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2020 15:00
până la 08.01.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2020, 13:24 - 27 dec 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2020, 15:00 - 8 ian 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

- Tipuri de carduri:
 Carduri de conducător auto
 Carduri de companie
 Carduri de atelier
 Carduri de control
- Materialul cardurilor: Policarbonat, pentru a asigura durata de viață de minimum 5 ani în condițiile de utilizare dificile din vehiculele de transport marfă și pasageri, unde pot atinge temperaturi de funcționare de pînă la 80 C
- Dimensiunile: Conforme standardului ISO/IEC 7810:
 Lăţime: 85,5 mm (ISO 7810, 85,47 – 85,72 mm)
 Lungime: 54,0 mm (ISO 7810, 53,92 – 54,03 mm)
 Grosime: 0,81 mm (ISO 7810, 0,68 – 0,84 mm)
- Cipurile implementează cerințele formulate în Acordul AETR, Appendix 1B și Commission Regulations No. 1360/2002, Annex 1B
- Tehnologia de personalizare a cardurilor: Gravare laser, pentru a asigura securitatea cardurilor și durata de viață de minimum 5 ani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Globu Sergiu
Telefonul de contact
068211766
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2020, 13:20
Data ultimilor modificări
15 dec 2020, 11:58
Valoarea estimată (fără TVA)
8 400 000 MDL
Achizitii.md ID
21031779
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Durata contractului
13 ian 2021 11:48 - 30 dec 2021 11:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cartele tahografice personalizate CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 7000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
document standart-taho.pdf document standart-taho.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart
3.12.20 13:24
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.12.20 13:24
anta-anunt.pdf anta-anunt.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de partcipare
7.12.20 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CERTSIGN

Preţul ofertei: 7 000 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preţ fără TVA, corespunderea cerinţelor tehnice solicitate și cel mai mic termen de livrare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări