1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2020 13:24
până la 27.12.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2020 15:00
până la 08.01.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2020, 13:24 - 27 dec 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2020, 15:00 - 8 ian 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

- Tipuri de carduri:
 Carduri de conducător auto
 Carduri de companie
 Carduri de atelier
 Carduri de control
- Materialul cardurilor: Policarbonat, pentru a asigura durata de viață de minimum 5 ani în condițiile de utilizare dificile din vehiculele de transport marfă și pasageri, unde pot atinge temperaturi de funcționare de pînă la 80 C
- Dimensiunile: Conforme standardului ISO/IEC 7810:
 Lăţime: 85,5 mm (ISO 7810, 85,47 – 85,72 mm)
 Lungime: 54,0 mm (ISO 7810, 53,92 – 54,03 mm)
 Grosime: 0,81 mm (ISO 7810, 0,68 – 0,84 mm)
- Cipurile implementează cerințele formulate în Acordul AETR, Appendix 1B și Commission Regulations No. 1360/2002, Annex 1B
- Tehnologia de personalizare a cardurilor: Gravare laser, pentru a asigura securitatea cardurilor și durata de viață de minimum 5 ani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Globu Sergiu
Telefonul de contact
068211766
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2020, 13:20
Data ultimilor modificări
15 dec 2020, 11:58
Valoarea estimată (fără TVA)
8 400 000 MDL
Achizitii.md ID
21031779
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Durata contractului
13 ian 2021 11:48 - 30 dec 2021 11:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cartele tahografice personalizate CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 7000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
document standart-taho.pdf document standart-taho.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart
3.12.20 13:24
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.12.20 13:24
anta-anunt.pdf anta-anunt.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de partcipare
7.12.20 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CERTSIGN

Preţul ofertei: 7 000 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preţ fără TVA, corespunderea cerinţelor tehnice solicitate și cel mai mic termen de livrare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări