Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
03.12.2020 11:06
până la 18.12.2020 10:00
până la 18.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
18.12.2020 10:00
până la 21.12.2020 10:00
până la 21.12.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 240 673,50 MDL
Perioada clarificărilor:
3 dec 2020, 11:06 - 18 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 dec 2020, 10:00 - 21 dec 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de amenajare a teritoriului or.Codru pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2020, 11:06
Data ultimilor modificări
8 dec 2020, 10:57
Achizitii.md ID
21031721
MTender ID
CPV
90600000-3 - Servicii de curăţenie şi igienizare în mediu urban sau rural şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de amenajare a teritoriului or.Codru pentru anul 2021
Buget: 1240673.5 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participar-converted.semnat.pdf
anunț de participar-converted.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.12.20 11:06
caiet de sarcini-converted.semnat.pdf
caiet de sarcini-converted.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.12.20 11:06
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.12.20 11:06
Data:
8 dec 2020, 10:57
Subiectul întrebării:
Cerinte
Întrebare:
Buna ziua, solicitati formularele specificatii de pret si specificatii tehnice. Oferta va fi elaborata conform caietului de sarcini si se vor prezenta devizele de cheltuili F7, F5 si F3. Solicitam sa excludeti cerintele de prezentare a specificatii de pret si specificatii tehnice F4.1 si F4.2
Răspuns (8 dec 2020, 13:26):
Procedura de achiziţie este organizată după modelul documentaţiei pentru servicii, autoritatea nu poate exclude specificaţiile de pret şi tehnice deoarece acestea se fac parte din documentaţia standard. Prezentarea devizelor nu se va cataloga ca o greseală. Formularele 7, 5, 3 vor servi un mod mai transparent de prezentare a informaţiei.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK