1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2020 13:48
până la 11.12.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2020 14:00
până la 22.12.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 003 400 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2020, 13:48 - 11 dec 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2020, 14:00 - 22 dec 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Alexandru cel Bun” din or. Sîngera pentru perioada 09.01.2021 - 24.12.2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, str.31 August 35/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Zbigli
Telefonul de contact
069491091
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2020, 13:38
Data ultimilor modificări
1 dec 2020, 13:48
Valoarea estimată (fără TVA)
2 003 400 MDL
Achizitii.md ID
21031654
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, str.31 August 35/1
Durata contractului
9 ian 2021 13:48 - 30 dec 2021 13:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Alexandru cel Bun” din or. Sîngera pentru perioada 09.01.2021 - 24.12.2021 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii (alexandru cel bun).docx
Documentele la ofertă
Documentație Standard
1.12.20 13:48
duae_alexandru cel bun (2021).doc
Documentele la ofertă
DUAE
1.12.20 13:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP"Bucuria-el

Preţul ofertei: 2 003 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări