Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
788 334 MDL
Perioada clarificărilor:
30 nov 2020, 17:27 - 9 dec 2020, 12:11
Perioada de depunere a ofertelor:
9 dec 2020, 12:11 - 16 dec 2020, 12:11
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Echipament şi accesorii pentru computer
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.71 alin. (1) lit d) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, Grupul de lucru privind achizițiile al Biroul Național de Statistică a decis anularea procedurii de achiziție publică ID ocds-b3wdp1-MD-1606746776787б, privind achiziționarea Echipamentului şi accesoriilor pentru computer. Anularea procedurii de achiziție publică este cauzată de încheierea anului bugetar 2020, pentru care au fost planificate mijloacele financiare pentru realizarea achiziíilor nominalizate și lipsa surselor financiare respective în bugetul BNS pentru anul curent, 2021.
Data anulării
18 ian 2021, 11:54
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Grenoble 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Crăciun
Telefonul de contact
+37322403125
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2020, 16:32
Data ultimilor modificări
18 ian 2021, 11:54
Achizitii.md ID
21031585
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
1 dec 2020, 09:37
Subiectul întrebării:
LOTUL I. Computer, LOTUL II. Computer portabil
Întrebare:
Buna ziua!
Va rugam sa modificați caietul de sarcini in conformitate cu legislația in vigoare, Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor, (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”.
deoarece conform caracteristicilor minime stipulate in caietul de sarcini Dvs ati indicat concret denumirea producatorului, marca, modelul estc... ceea ce contravine legislatiei in vigoare si anume:
CPU – minim Intel® Core™ i7-9700K, S1151; Intel® Core™ i5-9400, S1151; Case - ZALMAN "T6"; AMD Ryzen™ 7 4700U ; AMD Radeon™ Graphics; Intel Wi-Fi6 AX201; AMD Free-Sync; Windows 10 Professional ; Office Home and Business 2019 ;
Va rugam sa Va conformați legislației in vigoare (LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achizițiile publice), in caz contrar Vom fi nevoiți sa contestam documentele de atribuire.
Va mulțumim!
Răspuns (1 dec 2020, 14:15):
Atașat găsiți un Anunț de participare modificat
Data:
1 dec 2020, 09:56
Subiectul întrebării:
16 Dovada livrării echipamentelor pe căi oficiale
Întrebare:
Conform documentelor de atribuire Dvs solicitați in pct. 16 Dovada livrării echipamentelor pe căi oficiale, Scrisoare de la producător, prin care se confirmă originalitatea produselor și livrarea lor prin canale oficiale de distribuție, ceea ce garantează deservirea echipamentului la un Service Centru local, ceea ce presupune livrarea echipamentului pentru LOTUL I. Computer, LOTUL II. Computer portabil de tip BRAND NAME International, produs si configurat la uzina producătorilor precum DELL, ACER, HP, LENOVO etc, care detin service-centre autorizate local in Republica Moldova, in cazul când ofertantul confirmandu-se cernitelor minime din caietul de sarcini poate sa propună oferte pentru calculatoare de tip asamblate local, aceasta presupune prezentarea autorizațiilor de la producător pentru fiecare component din configurația calculatoarelor si anume: CPU; Mainboard; RAM; SSD+HDD ; Case; PSU; Monitor ; Headphone; UPS; etc, ceea ce este cam absurd in cazul achiziției a 35-PC-uri.
Va rugam sa precizații tipul calculatoarelor ce intenționați sa le achiziționații:
1- BRAND NAME INTERNATIONAL cu prezentarea autorizației de la Producător-?
sau
2-asamblate local din componentele produse de către producători cu un renume mondial, fără a prezenta Scrisoare de la producător-?
Răspuns (1 dec 2020, 14:18):
Atașat găsiți Anunț de participare modificat.
Se admit calculatoare asamblate local din componentele produse de către producători.
computer
Data:
1 dec 2020, 16:29
Subiectul întrebării:
Clarificari pozitia 2 (Computer 35 set)
Întrebare:
Buna ziua, la pozitia nr 2 specificarea cu intel i5, va rugam sa precizati daca vor fi acceptate SSD tip SATA in schimbul M.2. multumim. TIp SSD este suficient de perferoman pentru instalarea Sistemului de Operare iar avantajul acestuia este costul considerabil mai mic decat cel tip M.2 NVME.
Răspuns (1 dec 2020, 18:55):
Da se acceptă
Data:
4 dec 2020, 17:56
Subiectul întrebării:
lot 3
Întrebare:
Buna ziua.
De ce sunt necesare urmatorele characteristice tehnice :
1. Unitate Centrala de audio conferinta digital – “Nu mai punin de 4 canale a interpretari simultane »
2. Statia presedintelui, de masa – “Selector de canal încorporat cu butoane de selectare a canalelor sus / jos și display dublu digital ce indica canalele”
3. Statia delegatilor cu doua canale de masa – “Selectorul canalului încorporat constă din butoane de selectare a canalelor sus “
Acestea sunt funcțiile sistemului de traducere simultanta, doar D-voastre solicitați sistemul de conferință. D-voastre nu utilizați funcțiile de traducere și această funcție de traducere inutilă crește doar inutil costul sistemului de conferința.
Vă rugăm să excludeți cerințele tehnice de mai sus din caiet de sarcini.
Multimesc anticipat.
Răspuns (7 dec 2020, 12:11):
SISTEMULUI INTEGRAT DE CONFERINȚĂ, SONORIZARE CU DISTRIBUȚIE SEMNAL AUDIO ȘI VIDEO
1. Unitate Centrala de audio conferinta digital – 1 bucata
• Include funcția pentru controlul microfoanelor delegatilor, distribuirea interpretării simultane.
• asigură interconectarea cu alte sisteme externe, cum ar fi: PC, interfața audio, unități interpret;
• Gestionarea centralizată a microfonelor
2. Statia presedintelui, de masa – 1 bucata
• Microfon cu indicator
• Difuzor
• Buton de prioritate
• Microfon de tip detasabil
3. Statia delegatilor cu doua canale de masa – 9 bucati
• Microfon de tip Pluggable
• Difuzor
• Buton On / Off pentru microfon cu indicator
4. Camera Video Digitala – 2 bucati
• Rezolutie minima 4 Megapixeli
• Microfon imbunatatit
• Obiectim 2.8mm
• Unghi vizualizare 114deg
• Suport SD Card minim 128GB
• Card de memorie integrat 64GB
5. Switch POE 4 porturi – 1 bucata
• 4 porturi POE = 2 porturi 10/100Mps
• Latimi de banda 1.2 Gb
6. Calblaj si materiale de fixare
• Suport metallic pentru camera video – 2 bucati
• Cablu UTP CAT5e – 40m
7. Servicii
• Montare camera video – 2 bucati
• Monatare microfoane – 10 bucati
• Trasare cablu
• Programare centrul de control audio
• Integrare sistem video in platforma ZOOM
• Programare Arhivare imagine
• Instruire personal
Am exclus punctele cerute in anuntul de participare si se admit urmatoarele cerinte
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK