1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2020 11:44
până la 07.12.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 00:00
până la 14.12.2020 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 182 755,70 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2020, 11:44 - 7 dec 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 0:00 - 14 dec 2020, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație a elevilor cu dejun și prînz cald.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, Stefan cel Mare 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Taulean Elena
Telefonul de contact
022414841
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2020, 11:39
Data ultimilor modificări
27 nov 2020, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
1 182 755,70 MDL
Achizitii.md ID
21031505
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, Stefan cel Mare 21
Durata contractului
1 ian 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor pentru anul 2021 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
27.11.20 11:44
doc. standard.docx
Documentele la ofertă
27.11.20 11:44
anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
27.11.20 11:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta

Preţul ofertei: 1 182 755,70 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai bun raport pret-calitate, singurul participant.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări