1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2020 13:56
până la 05.12.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2020 13:00
până la 12.12.2020 13:00
3
Licitaţie
de la 14.12.2020 14:00
până la 14.12.2020 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2020, 13:56 - 5 dec 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2020, 13:00 - 12 dec 2020, 13:00
Începutul licitației: 14 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada ianuarie –decembrie anul 2021. În total 2 posturi * 2 persoane (primul post - 24 ore, postul 2- de la orele 6.00-22.00). Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânțelege:
1) patrularea teritoriului instituţiei în regim non-stop cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţiile de internare atât şi pe întreg teritoriul, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. Poarta de la intrare dinspre statia auto se va inchide in intervalul orelor 20:00-06:00 pe timp de iarna si intre orele 21:00-06:00 pe timp de vara.
2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim nonstop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract).
3) asigurarea integrităţii bunurilor materiale din garajul instituţiei si a autovehiculelor colaboratorilor, parcate regulamentar pe teritoriul adiacent garajului.
- Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate, având legitimaţiile respective, copia contractului de angajare;
- Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 5 minute de la primirea apelului.
- De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existența a unei echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru care va contribui la operativitatea intervenției echipei mobile.
- Personalul în funcţie de gardieni trebuie să fie pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile (stație radio).
- De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă, baston de cauciuc.
Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este afară, la intrarea pe teritoriul instituţiei, din care motiv uniforma urmează să corespundă condiţiilor climaterice..
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Pîslari
Telefonul de contact
022 809 405
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2020, 16:55
Data ultimilor modificări
30 nov 2020, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21031473
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
1 ian 2021 12:34 - 30 dec 2021 12:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie – decembrie ) anul 2021 CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
30.11.20 13:56
duae.doc
Documentele la ofertă
30.11.20 14:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DVS SERVICE

Preţul ofertei: 320 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Delta Forţa

Preţul ofertei: 337 700 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SECURITATE FGM SRL

Preţul ofertei: 358 300 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări