Achiziţie publică
21031469
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară nr.12
1
Perioada de actualizare
de la 26.11.2020 16:40
până la 07.12.2020 12:00
până la 07.12.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 12:00
până la 16.12.2020 09:30
până la 16.12.2020 09:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 457 886,15 MDL
Perioada clarificărilor:
26 nov 2020, 16:40 - 7 dec 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 dec 2020, 12:00 - 16 dec 2020, 9:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru alimentarea copiilor din institutiei nominalizate pentru perioada de studii 09.01.2021-24.12.2021
I-IV Dejun: 481 copii x 171 zile * 13,65 lei
Grupa cu regim prelungit
Dejun+prînz: 70 copii x 171 zile * 28,00 lei
Total: 551 copii x 171
I-IV Dejun: 481 copii x 171 zile * 13,65 lei
Grupa cu regim prelungit
Dejun+prînz: 70 copii x 171 zile * 28,00 lei
Total: 551 copii x 171
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru, 2/4
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2020, 16:16
Data ultimilor modificări
26 nov 2020, 16:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 457 886,15 MDL
Achizitii.md ID
21031469
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru, 2/4
Durata contractului
1 ian 2021 16:23 - 30 dec 2021 16:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară nr.12
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
MUZCAFE PLUS
Preţul ofertei:
1 457 886,15 MDL
Statut:
Anulat
Oferta este neconformă
24.12.20 13:38
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
scrisoare de înștiințare.pdf
ID: 9e16cc93-3245-4943-bc08-874ed46b0387
Reclamații și decizii
24.12.20 13:38
Documentele depuse cu oferta
factura ianuarie liceu.semnat.pdf
factura ianuarie liceu.semnat.pdf
ID: 0388a869-b34b-4be6-986a-cdc1daf5d8f5
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
experienta alimentatie gradinita a.o.mukica 2016.semnat.pdf
experienta alimentatie gradinita a.o.mukica 2016.semnat.pdf
ID: 0390ef55-455a-42ca-b873-f95d4a3f41ef
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
declaratie asigurare tacamuri.semnat.pdf
declaratie asigurare tacamuri.semnat.pdf
ID: 10229cfa-e547-4d4f-8616-7174c744a1ca
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
experienta kidsco srl.semnat.pdf
experienta kidsco srl.semnat.pdf
ID: 1f9cb32a-c4ef-4dc2-8239-471b94b53ff2
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
declaratie autorizatie.semnat.pdf
declaratie autorizatie.semnat.pdf
ID: 258276e4-f55e-46a3-8ca9-f8f8899f6295
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
meniu model 10 zile.semnat.pdf
meniu model 10 zile.semnat.pdf
ID: 25bf594c-cc7f-435f-8f98-2a723fb3f6b4
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
factura aprilie liceu.semnat.pdf
factura aprilie liceu.semnat.pdf
ID: 272d273c-db56-4540-811e-e48318e8fb2c
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
declaratie asigurare detergenti si dezinfectanti.semnat.pdf
declaratie asigurare detergenti si dezinfectanti.semnat.pdf
ID: 3d3461a1-f17c-4811-913e-05ca28a0878c
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
factura iunie liceu.semnat.pdf
factura iunie liceu.semnat.pdf
ID: 4f20805d-e1b4-4e57-85c6-d8aa06584b7b
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
factura martie liceu.semnat.pdf
factura martie liceu.semnat.pdf
ID: 5fe78b7e-c081-44d8-8819-86c96b1bd94c
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
factura kidsco srl.semnat.pdf
factura kidsco srl.semnat.pdf
ID: 7e94bcc9-bbe7-47cd-b636-3371fa1708e6
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
declaratie investitii utilaje.semnat.pdf
declaratie investitii utilaje.semnat.pdf
ID: 7f04faea-3e25-4d5b-b2e6-585a4ebb03cb
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
contact liceul socrate 2017.semnat.pdf
contact liceul socrate 2017.semnat.pdf
ID: 842771d7-9c81-4439-8663-e5c1fb0ba9bd
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
declaratie reparatie si intretinere utilaj.semnat.pdf
declaratie reparatie si intretinere utilaj.semnat.pdf
ID: 93f2987d-11cd-4ecf-88ce-464c94da0606
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
certificat lipsa datorii.semnat.pdf
certificat lipsa datorii.semnat.pdf
ID: a3b453e0-b3a9-496a-9850-179f1a697043
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
situatie financiara 2019.semnat.pdf
situatie financiara 2019.semnat.pdf
ID: aaec0257-3332-4d92-a993-a18a9ce9ff33
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
experienta universitatea tehnica.semnat.pdf
experienta universitatea tehnica.semnat.pdf
ID: caadfb61-56b0-4fbc-89f3-24ea27f2322c
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
factura februarie liceu.semnat.pdf
factura februarie liceu.semnat.pdf
ID: cf639f5b-69a4-4466-8bc0-9905b832c494
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
factura universitatea tehnica.semnat.pdf
factura universitatea tehnica.semnat.pdf
ID: fae09559-7b5f-4909-9f78-36f3d4ae4a5b
Documente de depunere
Data încărcării:
11.12.20 11:48
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
2
Denumirea participantului:
IMAP Adolescenta
Preţul ofertei:
1 457 886,15 MDL
Statut:
Învingător
Instituția Publică Școala Primară nr.12 ”Anatol Popovici” în urma evaluării a L.P. nr.MD-1606400231524 din 16.12.2020 privind achiziţionarea ,, Servicii alimentare pentru elevii IP Școala Primară nr.12 “Anatol Popovici” perioada 09.01.2021-24.12.2021’’ Vă comunică :
Modalitatea de efectuare a evaluării a fost cel mai bun raport caliate –preț conform punctul nr. 19 din Anunțul de participare.
Punctajul alocat pentru Operatorii Economici este următorul:
Nr. d/o Denumirea factorului de evaluare Ponderea%
Solicitată SRL”MUZCAFE PLUS” IMAP ”Adolescența”
1 Prezentarea ofertei privind costul zilei de alimentație per/copil în zi. Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, Deciziei Consiliului municipal Chișinău nr. 6/4 din 26.12.2019, ordinul DGETS nr. 667 din 01.09.2020 – după cum urmează:
• dejun cald cl. 1-4 preț – 13,65 lei,
• grupa cu regim prelungit (20%) preț - 28,00 care include dejun 13,65lei + prânz 14,35 lei. Preț per/copil-
40 pct Preț per/copil-
40 pct
Preț per/copil-
40 pct
2 Prezentarea meniului și structura nutritivă. Meniu model variat care ar conține diverse asortimemte de ”carne pulpă de bovină dezosată, refrigerată, piept de pui, pește conform legislației, legume, fructe, patiserii etc.”, pentru 10 zile coordonat cu Centrul de Sănătate Publică Chișinău (la momentul procedurii vor prezenta meniul-model pentru iarnă, ulterior vor prezenta meniurile pentru primăvară, toamnă), cu indicarea valorii energetice a raţiei alimentare și costului per/zi în conformitate cu Ordinul nr. 638 din 12.08.2016 ”Cu privire la implementarea recomandărilor pentru un regim alimentar sănătos și activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova”.
Meniul obligatoriu va conține elementele și produsele folosite la prepararea bucatelor pentru fiecare zi, conținut de protiene, grăsimi, carboxidrați, cantitatea de sare, cantitatea de lichid. Raportul dintre proteine, lipide și glucide trebuie să fie de 1:1:4.
Maxim kilocalorii – 15 pct.
Minim kilocalorii – 10 pct. 15 pct. 10 pct. 15 pct.
3 Operatorul economic confirmă prezența în state de personal: tehnolog, personal de specialitate la blocul alimentar, personal auxiliar, obligatoriu cu prezenarea listei lucrătorilor iar la solicitarea autorității contractante va prezenta și documentele confirmative (diplome, certificate, etc.) cu indicarea anilor de activitate pentru fiecare domeniu de activitate al fiecărei persoane. (Operatorul economic va pune la dispoziția autorității contractante personal calificat în domeniul alimentației, conform normelor pentru anumit număr de copii din instituție conform HG nr. 956 din 23.08.2004.)
• Cu experiență de 3 ani și mai mult la personalul de specialitate -10pct.
• Cu experiență mai puțin de 3 ani la personalul de specialitate – 5 pct.
10 pct.
5 pct.
10 pct.
4 Experiență a operatorului economic în domeniul serviciilor de alimentație în instituțiile de învățământ nu mai puțin de 5 ani de zile (argumentat prin 4 contracte de servicii similare).
• Experiența de 5 ani sau mai mult - 10 pct.
• Experiența mai puțin de 5 ani – 2pct. pentru fiecare an de activitate
10 pct.
2 pct.
10 pct.
5 • Întreținerea, deservirea și procurarea utilajului tehnologic:
Deservirea și reparația utilajului de către operatorul economic (operatorul economic, la expirarea contractului de achiziție publică va returna autorității contractante utilajul în starea inițială a contractului. Nu se va supune reparării utilajl care este defectat si nu poate fi reparat.) - 10 pct.
• Deservirea și reparația utilajului de către autoritatea contractantă – 0 pct.
Procurarea utilajului nou (Utilajul nou procurat va fi transmis instituției prin actul de predare-primire cu titlul gratuit. Necesitatea va fi stabilită în conlucrare cu directorul instituției. Norma zilnică de alimentare pentru per/elev nu va fi modificată. Investitia va fi efectuată în decurs de 5 luni de la semnarea contractului. Operatorul economic va prezenta planul de investiție conform tabelului de mai jos).
Nr.o Procentajul investit Suma investiției Bunul/serviciu investit Perioada de investiție 1-5 luni (concret luna) Alte informații relevante
• în mărime de 1%, pentru procurarea unor bunuri ca: stelaje de inox, mese de producere, dulapuri pentru păstrarea pîinei, fierbător, aparat pentru ceai - 5 pct.
• Investitia în mărime de 3%, pentru procurarea unor bunuri ca: cadă pentru spălarea veselei, mașină de tocat carne, tigaie electrică mașină pentru aluat – 10 pct.
Fără investiția proprie -0 pct.
25 pct.
25 pct.
10 pct.
Formula de efectuare calculului a criteriilor pct.1+pct.2+pct.3+pct.4+pct.5=100% 100 pct. 82 pct. 85 pct.
IMAP ”Adolescenta” - oferta a fost desemnată câştigătoare acumulând 85 puncte.
24.12.20 13:39
Motivul: Instituția Publică Școala Primară nr.12 ”Anatol Popovici” în urma evaluării a L.P. nr.MD-1606400231524 din 16.12.2020 privind achiziţionarea ,, Servicii alimentare pentru elevii IP Școala Primară nr.12 “Anatol Popovici” perioada 09.01.2021-24.12.2021’’ Vă comunică :
Modalitatea de efectuare a evaluării a fost cel mai bun raport caliate –preț conform punctul nr. 19 din Anunțul de participare.
Punctajul alocat pentru Operatorii Economici este următorul:
Nr. d/o Denumirea factorului de evaluare Ponderea%
Solicitată SRL”MUZCAFE PLUS” IMAP ”Adolescența”
1 Prezentarea ofertei privind costul zilei de alimentație per/copil în zi. Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, Deciziei Consiliului municipal Chișinău nr. 6/4 din 26.12.2019, ordinul DGETS nr. 667 din 01.09.2020 – după cum urmează:
• dejun cald cl. 1-4 preț – 13,65 lei,
• grupa cu regim prelungit (20%) preț - 28,00 care include dejun 13,65lei + prânz 14,35 lei. Preț per/copil-
40 pct Preț per/copil-
40 pct
Preț per/copil-
40 pct
2 Prezentarea meniului și structura nutritivă. Meniu model variat care ar conține diverse asortimemte de ”carne pulpă de bovină dezosată, refrigerată, piept de pui, pește conform legislației, legume, fructe, patiserii etc.”, pentru 10 zile coordonat cu Centrul de Sănătate Publică Chișinău (la momentul procedurii vor prezenta meniul-model pentru iarnă, ulterior vor prezenta meniurile pentru primăvară, toamnă), cu indicarea valorii energetice a raţiei alimentare și costului per/zi în conformitate cu Ordinul nr. 638 din 12.08.2016 ”Cu privire la implementarea recomandărilor pentru un regim alimentar sănătos și activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova”.
Meniul obligatoriu va conține elementele și produsele folosite la prepararea bucatelor pentru fiecare zi, conținut de protiene, grăsimi, carboxidrați, cantitatea de sare, cantitatea de lichid. Raportul dintre proteine, lipide și glucide trebuie să fie de 1:1:4.
Maxim kilocalorii – 15 pct.
Minim kilocalorii – 10 pct. 15 pct. 10 pct. 15 pct.
3 Operatorul economic confirmă prezența în state de personal: tehnolog, personal de specialitate la blocul alimentar, personal auxiliar, obligatoriu cu prezenarea listei lucrătorilor iar la solicitarea autorității contractante va prezenta și documentele confirmative (diplome, certificate, etc.) cu indicarea anilor de activitate pentru fiecare domeniu de activitate al fiecărei persoane. (Operatorul economic va pune la dispoziția autorității contractante personal calificat în domeniul alimentației, conform normelor pentru anumit număr de copii din instituție conform HG nr. 956 din 23.08.2004.)
• Cu experiență de 3 ani și mai mult la personalul de specialitate -10pct.
• Cu experiență mai puțin de 3 ani la personalul de specialitate – 5 pct.
10 pct.
5 pct.
10 pct.
4 Experiență a operatorului economic în domeniul serviciilor de alimentație în instituțiile de învățământ nu mai puțin de 5 ani de zile (argumentat prin 4 contracte de servicii similare).
• Experiența de 5 ani sau mai mult - 10 pct.
• Experiența mai puțin de 5 ani – 2pct. pentru fiecare an de activitate
10 pct.
2 pct.
10 pct.
5 • Întreținerea, deservirea și procurarea utilajului tehnologic:
Deservirea și reparația utilajului de către operatorul economic (operatorul economic, la expirarea contractului de achiziție publică va returna autorității contractante utilajul în starea inițială a contractului. Nu se va supune reparării utilajl care este defectat si nu poate fi reparat.) - 10 pct.
• Deservirea și reparația utilajului de către autoritatea contractantă – 0 pct.
Procurarea utilajului nou (Utilajul nou procurat va fi transmis instituției prin actul de predare-primire cu titlul gratuit. Necesitatea va fi stabilită în conlucrare cu directorul instituției. Norma zilnică de alimentare pentru per/elev nu va fi modificată. Investitia va fi efectuată în decurs de 5 luni de la semnarea contractului. Operatorul economic va prezenta planul de investiție conform tabelului de mai jos).
Nr.o Procentajul investit Suma investiției Bunul/serviciu investit Perioada de investiție 1-5 luni (concret luna) Alte informații relevante
• în mărime de 1%, pentru procurarea unor bunuri ca: stelaje de inox, mese de producere, dulapuri pentru păstrarea pîinei, fierbător, aparat pentru ceai - 5 pct.
• Investitia în mărime de 3%, pentru procurarea unor bunuri ca: cadă pentru spălarea veselei, mașină de tocat carne, tigaie electrică mașină pentru aluat – 10 pct.
Fără investiția proprie -0 pct.
25 pct.
25 pct.
10 pct.
Formula de efectuare calculului a criteriilor pct.1+pct.2+pct.3+pct.4+pct.5=100% 100 pct. 82 pct. 85 pct.
IMAP ”Adolescenta” - oferta a fost desemnată câştigătoare acumulând 85 puncte.
Documentele de calificare
Oferta câștigătoare
24.12.20 13:39
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.12.20 13:14
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
autorizatie depozit.semnat.pdf
autorizatie depozit.semnat.pdf
ID: 1a0631e6-62df-493d-8a73-f75b293f8ffe
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:10
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
f 4.1 specificatii tehnice.semnat.pdf
f 4.1 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 2eecdcc7-1a33-4688-97a9-d263d347656a
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:09
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
certificat ansa depozit.semnat.pdf
certificat ansa depozit.semnat.pdf
ID: 30bb9bb2-2387-4dd4-a662-0820683b5a4f
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:10
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
autorizatie transport.semnat.pdf
autorizatie transport.semnat.pdf
ID: 3ea879a7-d3b4-4489-bc2f-96f13fd15a67
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:10
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:16
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:20
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:13
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:10
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:10
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:10
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
f 4.2 specificatii de pret.semnat.pdf
f 4.2 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: e002c480-ddbb-4355-9b36-27f8ee3e5f4a
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:09
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:20
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
f 3.1 formularul ofertei.semnat.pdf
f 3.1 formularul ofertei.semnat.pdf
ID: fe28b67f-b9a9-4f3a-972f-f609b56a5467
Documente de depunere
Data încărcării:
15.12.20 13:10
Data deschiderii:
16.12.20 09:30
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK