Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
26.11.2020 13:58
până la 17.12.2020 09:00
până la 17.12.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.12.2020 09:00
până la 28.12.2020 09:00
până la 28.12.2020 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 nov 2020, 13:58 - 17 dec 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 dec 2020, 9:00 - 28 dec 2020, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Piese de schimb pentru utilaje și mecanisme
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2020, 13:58
Data ultimilor modificări
27 nov 2020, 11:58
Achizitii.md ID
21031442
MTender ID
CPV
34330000-9 - Piese de rezervă pentru vehiculele destinate transportului de mărfuri, camionete şi automobile
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard piese.semnat.pdf
documentatia_standard piese.semnat.pdf
Documentele la ofertă
26.11.20 13:58
Data:
27 nov 2020, 11:58
Subiectul întrebării:
F-4.1 si F4.2
Întrebare:
cum veti efectua compararea pretului la pozitii -din moment ce nu publicati nici codul nici denumirea pozitiilor necesare (codul si denumirea pieselor difera in dependenta de producator)
- o firma dispune de 5000 pozitii alta de 50000
ese nevoie de specificatia clara a pozitiilor necesare pentru formularele F4.1 si F4.2 nu doar de marca tehnicii (nu procurati tehnica in intregime aveti nevoie doar de piese)
Răspuns (27 nov 2020, 15:13):
Bună ziua. Procedura de achIziție este de tip Acord-cadru conform HG nr. 694 din 23.09.2020. La procedură se solicită de prezentat tot nomenclatorul de piese pentru loturile de care dispuneți. Pentru mai multe detalii apelați la nr. 022-47-11-65
Data:
27 nov 2020, 12:05
Subiectul întrebării:
?
Întrebare:
prin transfer în decurs de 90 zile din data facturări - serios - in plina pandemie?
nu e deajuns ca in cautarea coridorului verde se maresc cheltuielile si termenii la transport pieselor (voi vereti ficsarea pretului la nu stiu ce specificatie - caci ia lipseste dar pedeasupra si 90 zile aminare de plata)
serios ?
Răspuns (27 nov 2020, 15:15):
90 zile sunt condițiile stabilite de autoritatea contractantă avînd în vedere situația internă a întreprinderii. Ceea ce ține de specificația tehnică se solicită de prezentat tot nomenclatorul de piese pentru loturile de care dispuneți. Pentru mai multe detalii apelați la nr. 022-47-11-65
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK