Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 854 128,60 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2020, 17:03 - 7 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 10:00 - 17 dec 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de restabilire a funcţionalităţii cartuşelor

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2020, 17:03
Data ultimilor modificări
1 febr 2021, 12:33
Achizitii.md ID
21031389
CPV
50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
2 dec 2020, 12:08
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
Servicii de restabilire a funcţionalităţii cartuşelor, mai clar de explicat anume ce trebuiie de restabilit, nimik clar, presupun ca este vrio mutka la mijlok iar, ca de obicei, si va rog un numar de contact ca tel fix nu rspunde nimeni
Răspuns (3 dec 2020, 16:41):
In conformitate cu documentația de concurs ”Specificații tehnice, anexele nr. 1 2 3 4 5 6 7 si 8 la anuntul de participare.signed.pdf” este capitolul ”Descrierea serviciilor” Prestatorul va presta servicii de restabilire a funcționalității cartușelor de imprimare și copiere alb/negru, precum și a cartușelor cu bandă tușată. Cartușele sunt proprietatea Beneficiarului și se transmit către Prestator pentru restabilirea funcționalității, cu utilizarea ulterioară a acestora corespunzător echipamentului respectiv, fiind respectate şi îndeplinite toate cerințele faţă de calitatea imprimării. Prestatorul, în procesul de restabilire a funcționalității cartușelor, va aplica toate măsurile necesare: dezasamblare/asamblare a cartușelor, curățarea și aspirarea, încărcarea cu toner și, la necesitate, schimbarea pieselor uzate a cartușelor, din cont propriu. Prestatorul va lua decizie pe proprie răspundere referitor la necesitatea schimbării pieselor uzate (lama de dozare, lama de curățire, fotoreceptorul, PCR-ul, valul magnetic cu bucșe și alte piese, inclusiv chipul, în afară de carcasa din plastic și piesele din plastic ale carcasei), pentru asigurarea imprimării/copierii calitative.
Data:
2 dec 2020, 20:02
Subiectul întrebării:
Sistem de înregistrare a apelurilor de suport
Întrebare:
Buna seara, rugam respectuos sa explicati ce aveti in vedere prin - sistem de înregistrare a apelurilor de suport.
Răspuns (4 dec 2020, 09:27):
Conform documentaţiei de atribuire publicată pe platformă (pct. 15 din Anunţul de participare), compania-participant la procedura de achiziţie trebuie să deţină un sistem de înregistrare a apelurilor de suport, ceea ce presupune posibilitatea oferită Beneficiarului de a fi informat de către compania prestatoare de servicii despre nivelul de executare a contractului sau de a i se răspunde la eventualele întrebări tehnice apărute în procesul de prestare a serviciilor. Totodată, compania-prestatoare trebuie se înregistreze adresările parvenite de la Beneficiar pentru evidența prestării serviciilor respective.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.