1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2020 10:37
până la 07.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 10:00
până la 14.12.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 468 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2020, 10:37 - 7 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 10:00 - 14 dec 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de transport auto (mijloace de transport cu şofer) spre şi de la serviciu al salariaţilor

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Onesciuc
Telefonul de contact
022 823 593
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2020, 10:37
Data ultimilor modificări
23 nov 2020, 13:01
Achizitii.md ID
21031163
CPV
60100000-9 - Servicii de transport rutier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare transport 2021.docx
Documentele la ofertă
23.11.20 10:37
duae aac ta 2021.doc
Documentele la ofertă
23.11.20 10:37
anunt participare ta 2021.pdf anunt participare ta 2021.pdf
Documentele la ofertă
23.11.20 10:37
doc stand ta 2021.pdf doc stand ta 2021.pdf
Documentele la ofertă
23.11.20 10:37
documentatia_standard_servicii transport auto.docx
Documentele la ofertă
23.11.20 10:37
Data:
23 nov 2020, 13:01
Subiectul întrebării:
Grafic de lucru
Întrebare:
Scrieti va rog graficul de lucru si zile lucratoare.
Răspuns (23 nov 2020, 14:00):
Buna ziua, Zilele lucrătoare pentru anul 2021, respectând graficul de lucru al instituției - de luni până vineri, orele 8:00-17:00. Serviciile urmează a fi prestate dimineața de la ora 7:00 până la ora 8:00 și seara de la ora 17:00 până la ora 18:00. Totodată, graficul poate suporta modificări în dependență de transferul zilelor lucrătoare către cele de odihnă; reducerea zilei de muncă cu anumit număr de ore; modificarea graficului de muncă ținând cont de situația pandemică, etc. În toate cazurile serviciile urmează a fi prestate punctual și calitativ.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.