1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2020 15:49
până la 30.11.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 16:00
până la 27.12.2020 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 335 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2020, 15:49 - 30 nov 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2020, 16:00 - 27 dec 2020, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1.Dimensiuni: CH 16 (F), lungimea 40-45cm, balon simetric rotund cu volumul 30-50ml. 2.Model: cu trei canale 3.Material: silicon 4.Orificii amplasate lateral,5.Vârf atraumatic, drept, cilindric 6.Steril, radiopac 7.Valva Luer si Luer - Lock tip seringa
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Traian Harbuz
Telefonul de contact
(022) 82-90-16
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2020, 14:36
Data ultimilor modificări
25 nov 2020, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
335 MDL
Achizitii.md ID
21031116
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Durata contractului
1 ian 2021 00:00 - 31 dec 2021 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cateter Foley cu 3 canale N16 CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
20.11.20 15:49
exemplu-tabel-excel (2).xlsx
Documentele la ofertă
20.11.20 15:49
duae_0 (4).doc
Documentele la ofertă
20.11.20 15:49
documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
25.11.20 12:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 24 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări