1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2020 15:49
până la 30.11.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 16:00
până la 27.12.2020 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 045 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2020, 15:49 - 30 nov 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2020, 16:00 - 27 dec 2020, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Metal acoperit cu plastic medical, varf atraumatic, steril, unica folosinta. Numarul 12 - ( Adult ) - LUNGIME 40.5 cm, DIAMETRU 4.1 mm - potrivit la dimensiuni tuburi endotraheale 7,5-10. Ambalajul și eticheta conform Directivei 93/42 CEE (modificată prin Directiva 2007/47/CE), cu indicarea denumirii și adresei producătorului, denumirea și codul produsuliu, numarului lotului, data fabricării lotului, data expirării lotului, țara de origine.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Traian Harbuz
Telefonul de contact
(022) 82-90-16
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2020, 14:36
Data ultimilor modificări
25 nov 2020, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
2 045 MDL
Achizitii.md ID
21031116
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Durata contractului
1 ian 2021 00:00 - 31 dec 2021 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mandren pentru tub endotraheal CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 80.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
20.11.20 15:49
exemplu-tabel-excel (2).xlsx
Documentele la ofertă
20.11.20 15:49
duae_0 (4).doc
Documentele la ofertă
20.11.20 15:49
documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
25.11.20 12:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 1 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări