1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2020 16:32
până la 30.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 10:00
până la 18.12.2020 16:00
3
Licitaţie
de la 21.12.2020 14:00
până la 21.12.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 091 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2020, 16:32 - 30 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2020, 10:00 - 18 dec 2020, 16:00
Începutul licitației: 21 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de suport pentru software-ul aplicativ SPAS (Anexa nr. 1):
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate în software aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale software-ul aplicativ.
Servicii de modificare în software-ul aplicativ SPAS (Anexa nr. 1):
• Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
• Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (Oracle Database Specialist; Business Analitic; Programator platforme ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net; Project management - PMP sau echivalent; Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare) (cerinţele în Anexa nr.2)

Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul normativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.

Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:
- Servicii de suport pentru software-ul aplicativ constituie 18656 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
- Servicii de modificare în software-ul aplicativ constituie 25520 om/oră pentru 1 an şi 4 luni.
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/lună, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 nov 2020, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
10 091 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21031056
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de Atragere a ofertelor
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 30 iun 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de modificare în software-ul aplicativ SPAS CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 25520.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de suport pentru software-ul aplicativ SPAS CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 18656.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
DUAEmodifisări SI PS CNAS.semnat
Criterii de evaluare
DUAE
19.11.20 16:32
Anunt Invitație modifisări SI PS CNAS modificat 19.11.20.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț Invitație
19.11.20 16:32
documentatia_standard_modifisări SI PS CNAS 19.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
Documentație de Atragere
19.11.20 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 9 270 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 9 276 720 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări